Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47516 onderwerpen in dit forum

• 16 reacties
    • 8.9k weergaven
    • 29 reacties
    • 52.9k weergaven
    • 31 reacties
    • 17.4k weergaven
  1. Geen beeld op display Relook 400

• 4 reacties
    • 962 weergaven
    • 12 reacties
    • 5.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.4k weergaven
  2. ip box 900 settinglijst

• 6 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. [TF ALG ] Werkt de tab silverline ook met de 3PG tab?

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Satteliet settings ip910

• 0 reacties
    • 536 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  5. Overzicht bekende problemen 1 2 3

• 42 reacties
    • 17.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 732 weergaven
    • 0 reacties
    • 574 weergaven
  6. ipbox 900 als cardserver 1 2

• 21 reacties
    • 5.3k weergaven
    • 35 reacties
    • 15.5k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.9k weergaven
  7. [TF 7710 PVR] Enkele vragen

• 0 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven

• @el renegade en in belgie is proximus de snelste, dat is onlangs uitgeroepen door test aankoop.
    • Het mooie cristal light beeld is toch heel mooi ,en in 9 jaar nog nooit een defect gekend ,mijn vorige een lg was na 6 jaar al op ..en gevoeliger dat weet ik eigenlijk niet ,de schotel staat al 7 jaar met die triple erop er zat eerst een dubbele in dus ik moest dan niets afstellen ,gewoon de trippel erin en klaar ,misschien heb ik indertijd de schotel afgesteld met een doorgezakte lnb ? Ik had toen nog geen satfinder en stelde de schotel af op een draagbaar tvtje dus moest geen coax uit de lnb draaien of op draaien ...ach morgen wassen we dat lnb varkentje en de Philips zou het moeten doen ,wordt dus vervolgd ,en op al de decoders die ik al gehad heb scheelt de signaal aanduiding soms veel ,en weet u misschien raad ,ik heb nog een dsr 8141 liggen die naar fabrieksinstellingen is gezet ,en nu blijft die hangen in opstart ,die wil eerst updaten ...maar ik dacht dat de laatste update in 2014 was ,is daar nog iets mee aan te vangen ? 
    • Dus mijn vermoeden was waar dat die Philips-tv een stuk minder gevoelig is dan die M7-satellietontvanger en die M7 ontvanger is al een drama. Ter compensatie zorgen ze er voor dat de koper voor de gek wordt gehouden door alle signaalwaardes 100% te geven. Ik vraag me wel eens af wat er nu eigenlijk wel goed aan Philips is?
    • Logeeradres in Nederland en een vaste woonadres in PL? Ik weet ook niet hoe ze het doen maar zie wel hetzelfde maar ook dat deze Polen om de zoveel weken op vrijdag rond de middag al richting Polen rijden en op maandag weer terug zijn. In de Duitse polis die mijn dochter nu heeft staat echter ook weer dat als ze langer dan 3 maand in het buitenland is met de auto (mogelijk gaat ze een half jaar stage lopen in Zwitserland) de verzekering dan geen schade meer uitkeert in het buitenland.   Weet wel dat (dat is inmiddels al wel weer 20 jaar geleden) de overbuurjongen werkte in Duitsland en daar ook een auto van de zaak had gekregen en bij hem stond regelmatig de (dacht de douane) op de stoep om opheldering te vragen over de Duitse kentekenplaten.
    • Sprietje,die is besteld ,maar pas maandag levering ,dus morgen een nieuwe pvc houder erin ,die heb ik nog liggen ,nu snap ik het wel ,schotel goed afgeregeld en geen goede ontvangst ,tegen dat de tv de drie transponders heeft herkend en de kanalen heeft ingeladen ,is de lnb terug 4/5 mm gestegen / gezakt aan de achterzijde ,met het kabeltje van de satfinder te monteren op de lnb duwde ik dus de koppen naar beneden zonder te merken ,afstellen alles ok ,kabel terug in de lnb en die gaat dan stilletjes terug zakken ...de m7 is dus veel minder gevoelig aan mindere afstelling ...
  • Nieuwe aanmaken...