Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 760 weergaven
  1. Aaf 2.0 e en geen netwerkverbinding 1 2 3 4 8

• 119 reacties
    • 38.9k weergaven
  2. FTA, waar ben je...?

• 2 reacties
    • 919 weergaven
  3. Ontvanger gezocht.

• 6 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 857 weergaven
  4. Terratec Cinergy S USB (DVB-S) USB 2.0

• 1 reactie
    • 393 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 6.5k weergaven
    • 21 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 656 weergaven
  5. wel oud maar...

• 5 reacties
    • 2k weergaven
  6. TDT Enigma2 rev356 AAF Mod 3.0

• 1 reactie
    • 2.6k weergaven
  7. Premiere is begonnen

• 4 reacties
    • 1.9k weergaven
  8. [IPbox9000HD] - PIP met externe video?

• 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.5k weergaven
    • 9 reacties
    • 6.5k weergaven
  9. arion 9400 pvr se probleem

• 3 reacties
    • 1k weergaven

• De vraag die ik mij stel is hoe een ontvanger onderscheid maakt tussen de verschillende zenders op één transponder.  Ik zie in de zenderlijst allemaal dezelfde parameters voor de zenders op eenzelfde transponder? zijn er nog bijkomende parameters die ik niet zie? 
    • Ik heb tot 17 oktober 2024 zonder problemen met outlook gewerkt ook de SMTP werkte tot ik over ging naar odido op die 17e oktober  , toen ging de SMTP pas uit , misschien heeft tele2 dit gemeld aan T mobile en deze heeft de SMTP uitgezet .😥
    • Veel mensen op deze site zullen vast wel gehoord hebben van Tektronix meet & broadcast apparatuur. Tektronix, een Amerikaans merk van onevenaarbare  goede kwaliteit, uiterst betrouwbaar en daarom hoog geschat bij technici wereldwijd. In de jaren 80/90 werkte ik voor Grass Valley Group. Tektronix (uit Beaverton, Oregon) was 100% eigenaar van Grass Valley Group (California) De extreem goede kwaliteit van de Tektronix meetapparatuur zag je ook gelijk weer terug in de producten van Grass Valley die Broadcast apparatuur fabriceerd. Grass Valley is nu inmiddels in handen van Belden Inc uit Canada. Daarvoor waren ze in handen van het Franse Thomson en daarna Bosch Darmstadt. Nu kwam ik op Joetjoep een filmpje tegen gemaakt door mijn ex- GVG collega Randy Hall over het Tektronix museum. Randy heeft meegewerkt o.a. als Product Manager voor verschillende beeldmixers zoals het legendaire Model 100/110, 200, 250 en meer. Toen ik dit filmpje zag, kwamen weer veel herinneringen terug vooral uit mijn tijd bij Global TV, Toronto en de Grass Valley Group Duitsland vertegenwoordiging. Hier zie je dat Tektronix niet weg te denken is uit de Broadcast wereld en aanverwandte industrie. Ik heb zelf een Tektonix oscilloscope en die doet zijn trouwe dienst al meer dan 45 jaar, nooit kapot geweest. Hier het filmpje:      
    • Er was eens een tijd dat de dingen heel anders waren en dat de natuur een veel belangrijkere rol speelde in het leven in steden. Het is jammer dat we dit evenwicht aan het verliezen zijn.
  • Nieuwe aanmaken...