Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.7k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47517 onderwerpen in dit forum

    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. [Pioneer] 1430_M108_Generator_NL_AERotorFIX

    • 0 reacties
    • 630 weergaven
    • 31 reacties
    • 7.3k weergaven
  2. [Strong 4355] lnb instellingen strong 4355

    • 0 reacties
    • 870 weergaven
  3. cccam op enigma2

    • 1 reactie
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 3k weergaven
  4. (TF3000CIpro) Receiver geeft rare kleuren

    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
  5. Settings lijst astra Humax 2000

    • 0 reacties
    • 877 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. [Strong] nieuwigheid??

    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  7. Kan dit?

    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 520 weergaven
    • 1 reactie
    • 918 weergaven
    • 0 reacties
    • 633 weergaven
    • 1 reactie
    • 926 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 22 reacties
    • 9.5k weergaven
  8. [TF7700pvr] Vastlopen software

    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven


  • Berichten

    • Vervoersmaatschappijen die volgens de aanbesteding van het openbaar vervoer met elektrische bussen de diensten moeten uitvoeren lopen vast. Accucapaciteit die tegenvalt waardoor bussen blijven staan, defecte laadpalen, haperende techniek en capaciteitsproblemen op het elektriciteitsnet zorgen ervoor dat men steeds vaker terug valt op de oude dieselbussen. Ook stagnerende levertijden voor elektrische bussen zorgt voor het langer als gepland doorrijden met de diesels.   Het winterweer met lagere temperaturen zorgden ervoor dat de accu veel sneller leeg was als verwacht.   Qbuzz rijdt in Friesland met slechts 12 elektrische bussen en 228 diesels. Net congestie is de boosdoener. EBS-bussen in Flevoland moeten noodgedwongen laden bij Lelystad Airport en op een bedrijventerrein, en daarna naar ov-knooppunten rijden voor het begin van hun dienst. Dat betekent weer dat we 40 diesels inzetten”   Het aansluiten van de bus via een stroomafnemer op het dak van de bus is op veel plaatsen storing gevoelig. Door het verzakken van het wegdek, soms slechts enkele centimeters, wordt er geen contact meer gemaakt en kan de bus niet opgeladen worden  op het eindpunt van de route.   Het valt verder niemand op dat uitstoot vrije elektrische bussen opgeladen moeten worden met energie die elders uitstoot veroorzaakt. Het rendement van de keten zorgt voor meer opgenomen energie bij elektrische bussen.   Het project wordt verkocht als emissieloos rijden, maar niemand ziet de emissie die ontstaat bij het opwekken van de elektrische energie.      
    • Als het hier mis kan gaan   brug Lochem stort in tijdens takel werkzaamheden   waarom in andere landen dan niet?
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: NEW 11.112 H 23.000 2/3 DVB-S2 8PSK "50465" (configured HD)*____No signal - Documentaries. "50470" (configured HD)*____No signal - Documentaries.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...