Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  1. Klok op display

• 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 9 reacties
    • 4.6k weergaven
  2. [Pioneer] Pioneer pvr met dvd???

• 0 reacties
    • 519 weergaven
  3. ToH3.4_HoT10.1 1 2

• 15 reacties
    • 4.3k weergaven
  4. [Strong 8000] FULL MULTICAM 4000 VOOR SRT 8000

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  5. Opnemen met teletekst is dit mogelijk

• 6 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 43 reacties
    • 10.9k weergaven
  6. No rights to watch this program

• 2 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 34 reacties
    • 5.2k weergaven
  7. dubbele module of aston

• 3 reacties
    • 912 weergaven
  8. [TF5000ci] Canal Digitaal lijst op de ontvanger?

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 5.8k weergaven
    • 15 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 524 weergaven

• Ja, dat is altijd de vraag als ze bij een footprint de schotelmaat er bij zetten i.p.v. de veldsterkte. Van welke parameters ga je dan uit en dan ook nog eens of je de schotelmaat op de breedte van de schotel meet of de hoogte.  
    • https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/flexflitsers-flitsen-zich-suf-hier-staan-de-meest-actieve-flexflitspalen-van-nederland/?referrer=https://www.bing.com/
    • Ik zie dat ik veel te vroeg heb gedacht dat er een wonder is gebeurd. De footprint is dus alleen maar iets verschoven en het is nog niet voldoende.   @Sprietje Dank voor de uitleg en ik vroeg inderdaad naar de mogelijkheden de footprint aan te passen omdat ik een verbreding van de footprint inschatte die er niet blijkt te zijn.   De 2e gedachte was dat die 1,3 dB FEC verslechtering zich alsnog wreekt. Maar nog iets anders: Waar gaan die diameter getallen vanuit als regenreserve? Bij ons staat 60 cm en mijn praktijkervaring leert dat zo'n 3 tot 4 dB reserve te realiseren. Maar ik lees hier dat men op Kreta (en andere) van bijna nul reserve uit moet gaan om de aangegeven diameter waar te maken. Nu regent het daar weinig en zou je dat wel kunnen maar daar gaat het niet om. Het zou consequent moeten zijn. 
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 4A / SES-5, 4,8° Oost: Super+ start in Oekraïne De Oekraïense mediagroep StarLightMedia lanceert een nieuw landelijk entertainmentkanaal. Onder het merk Super+ wil het cultkomedies en sitcoms vertonen die klassiekers van het genre zijn, moderne realityshows, satirische en cabaretprogramma's. Super+ wordt FTA uitgezonden op satelliet. Super+ wordt gelanceerd op 2 december 2024. Het zal worden gelanceerd in alle distributiemethoden, zowel op de terrestrische DVB-T2-televisie van Zeonbud , als op de Astra 4A-satelliet (4,8°E) in de ongecodeerde versie (FTA) en in veel kabel-, IPTV- en OTT-netwerken in Oekraïne. De zender zal zich richten tot een breed publiek: van jongeren tot gezinnen die op zoek zijn naar hoogwaardig televisie-entertainment. Het programma-aanbod zal ongeveer 60% van de binnenlandse productie omvatten. De omroeporganisatie is van plan populaire programma's "Chata na tata", "Wariaty", "Papanki" en vele anderen uit te zenden. Daarnaast zal het oudere producties van het mediaconcern en de inhoud van de NLO-TV- zender van het gesloten mediaconcern Media Group Ukraine in herinnering brengen . Uiteraard zullen we de meest iconische internationale franchises in dit segment aanbieden, zoals "Friends", "Alf" en "De Simpsons". - zo laat perscentrum StarLightMedia weten .
    • In totaal tv staat, dat de grotendeels van de mtv's eind dit jaar verdwijnt uit de Benelux. Laat nu voor mij dat muziekzenders de boeiende zenders zijn. Er zijn er heel wat verdwenen. En dat zou te wijten zijn, dat jongeren, YouTube gebruiken voor muziek clips. Van mij mogen ze het hebben, tussen elk lied 2 reclames. En nee, ik betaal niet. Eerst betalen ( het internet) om te kunnen kijken en dan moeten betalen om zonder reclame te kunnen zien. Wat een vreemde wereld is het aan het komen. Zelf straemingsdiensten beginnen met reclame. Het is erg, maar zelfs mijn lg tv toont bij het opstarten een foto met reclame op. Maar als ze zo doorgaan, hebben we straks enkel nog waspoeder zenders over, die niks nuttigs hebben uit te zenden, en ouwen brol tonen, bvb films van de jaren 80. En steevast 2 a 3 keer dezelfde per jaar. Hoeveel keer is in België dit jaar flodder aan de beurt geweest. En daarom vraag ik me af, wat is er en gaat er gebeuren met linair tv? Enkel nog publieke en waspoeder zenders die de reclame onderbreken voor nietszeggende programma's? Hopelijk blijft 192tv nog een poos bestaan. Als die verdwijnt, dan denk ik sterk om volledig linaere tv volledig te stoppen.  
  • Nieuwe aanmaken...