Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

    • 8 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 17 reacties
    • 5.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 702 weergaven
    • 3 reacties
    • 3k weergaven
    • 13 reacties
    • 8.8k weergaven
  1. kanaalinstellingen Inverto 1 2 3

    • 30 reacties
    • 11.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  2. [TF5010pvr] Mediahighway aan/uitzetten

    • 5 reacties
    • 2.1k weergaven
  3. relook 400s verbinden met pc

    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 988 weergaven
  4. Nieuwe SifTeam images 1.8.5.

    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  5. CubeRevo al op de markt?

    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 16 reacties
    • 3.3k weergaven
  6. Settingslijsten samenvoegen

    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. [Challenger] Astra 3 regionalen lukt niet

    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 763 weergaven
  8. antenne instellingen

    • 0 reacties
    • 1.9k weergaven


  • Berichten

    • Even serieus; Ik ben het redelijk eens met de 60 cm en de gemeten marge (maar niet met de FEC versobering). Daarmee kun je een normale regenbui wel aan. Dan zou het bij 80 cm veel minder zijn dus een smokkelwaarde. Een niet lineaire smokkelpraktijk.
    • Joh wat denk je. - Een autofabrikant geeft aan dat de auto 1 op 20 rijd.                               - CD geeft aan dat een schotel van 80 cm genoeg is.  
    • De vraag is alleen is het er veiliger op geworden met zo'n flitspaal of is het alleen de kas spekken en maakt het voor de verkeersveiligheid weinig tot niets uit? Vooral de flitspaal bij Voorst richting Apeldoorn is voor velen een doorn in het oog. De gehele weg is klaar na het verbreden van 2 naar 4 banen, juiste strepen staan op de weg, bermen zijn klaar, vangrails staan er allemaal en er zijn geen werkzaamheden meer (al weken lang niet) toch nog steeds een snelheidsbeperking van 90 en mag je pas een paar km verderop waar het weer 2 baans wordt 100 of 120 en al die tijd staat die flitser daar. Daarnaast waren er tijdens de verbreding steeds andere snelheden, dan mocht je 90 een dag later nog maar 70 een week later weer 90 en een paar dagen later weer 70, dan weer 90, dan weer 70 en het wisselde soms per dag. 1 keer niet goed opletten en je had weer een prent. Van de 4 die ik er daar opgelopen heb (allemaal 2 to 5 km te snel) er wel 3 ongeldig kunnen laten verklaren en niet hoeven te betalen, dus het loont zeker om bezwaar aan te tekenen.
    • Dan lees ik het als een advies maat waar de gemiddelde consument tevreden mee zal zijn. Maar dat geeft wel ruimte aan creatief omgaan met de waarde.  Goede opmerking, het staat er niet bij...  
    • Ja, dat is altijd de vraag als ze bij een footprint de schotelmaat er bij zetten i.p.v. de veldsterkte. Van welke parameters ga je dan uit en dan ook nog eens of je de schotelmaat op de breedte van de schotel meet of de hoogte.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...