Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. [Sab8010DCI] Zenderlijst gevraagd.

• 4 reacties
    • 745 weergaven
  2. [SAB SAFIR FTA/SC S600] Ervaringen met de

• 1 reactie
    • 2.4k weergaven
  3. [Pioneer] draaibaar met welke firmware

• 0 reacties
    • 665 weergaven
  4. [SAB-Explorer FTASC] Werkt niet op Irdeto 2

• 4 reacties
    • 956 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 27 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 17 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 864 weergaven
  5. [Strong 8100] insert smart card Strong 8100

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. [TF4000] wie heeft een geupdate settingslijst voor me?

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  7. [Protek 9600 IP] Ervaringen gevraagd.

• 10 reacties
    • 3.5k weergaven
  8. [TF4000pvr] Op astra3 geen signaal.

• 5 reacties
    • 1.8k weergaven
  9. Skymaster DX24

• 8 reacties
    • 3k weergaven
  10. Update pet123 settings

• 6 reacties
    • 1.9k weergaven
  11. [Strong 8100] TVV en Strong 8100

• 4 reacties
    • 629 weergaven
    • 23 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.4k weergaven
  12. Update CD-kaart

• 3 reacties
    • 786 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.6k weergaven

• Ik vraag me ook regelmatig af welke verkeersveiligheid bepaalde flitspalen dienen, terwijl over aanvragen van burgers op een bepaalde plek er eentje te plaatsen, moeilijk wordt gedaan. Terwijl juist daar aantoonbaar slachtoffers vallen door de verkeerssituatie.   Als ik weet dat er verderop een flitspaal staat, zet ik de snelheid een paar km onder de maximaal toegestane snelheid  op de cruise control. Er zijn dan soms wel weer domoren, die mij vervolgens geïrriteerd met een enorme straal gas gaan passeren, om daardoor vervolgens even verderop in de prijzen te vallen. 🤣   De flexflitsers zijn oké, zolang ze maar op plekken komen te staan waar ze aantoonbaar de veiligheid bevorderen.   Het feit dat de locaties van flitsers publiekelijk gedeeld mogen worden, vind ik wel contraproductief.      Ben benieuwd op welke grond(en)  jouw bonnen zijn verscheurd, want dat doet het CJIB niet snel, is mijn ervaring. 
    • Vooral in het noorden is het signaal volgens de tweede aangeleverde footprint flink zwakker geworden. Werd in de eerste footprint een bepaald punt in Noorwegen nog aangegeven met een schotel van 60cm, in de tweede footprint is ineens een schotel van 135cm nodig. Op Kreta in het zuiden zou eerst een schotel van 85cm nodig zijn, volgens de tweede footprint een schotel van 100cm. Ik ga er van uit dat niet Canal Digitaal deze footprints getekend heeft maar SES-Astra. Merkwaardig is het dan wel dat er nu verschillende footprints circuleren. We mogen er denk ik wel van uit gaan dat de eerste footprint die Canal Digitaal presenteerde de prullenbak in kan.  
    • Ik kijk al een serieuze tijd geen lineaire tv meer , geen interesse meer !! Ik gebruik nu hoofdzakelijk Youtube !! Soms kijk ik nog via 28,2°oost (3 programma's) !! Zeer sporadisch: Plex TV & VTMGO (gratis films) & VRTMax ivm films & oude series)
    • Welliswaar ook met veel reclame, maar 28.3°E heeft nog heel wat muziekzenders.
    • Even serieus; Ik ben het redelijk eens met de 60 cm en de gemeten marge (maar niet met de FEC versobering). Daarmee kun je een normale regenbui wel aan. Dan zou het bij 80 cm veel minder zijn dus een smokkelwaarde. Een niet lineaire smokkelpraktijk.
  • Nieuwe aanmaken...