Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 61 reacties
    • 13k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 786 weergaven
  1. EPG op Relook 300

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 673 weergaven
    • 0 reacties
    • 603 weergaven
    • 0 reacties
    • 653 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 760 weergaven
  2. Echostar PVR 5020: DVD maken van opname! HELP!

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1k weergaven
  3. [Strong 8000] Recente zenderlijst Strong 8000 Satracker 3.0

• 0 reacties
    • 581 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Camd3 met twintuner

• 4 reacties
    • 947 weergaven
    • 2 reacties
    • 991 weergaven

• @Alex1970, hij werkt met het VTI image en daar kun je oscam downloaden zonder dat er een config etc bijzit die komt er pas bij als je de oscambutler hebt gebruikt en ja die 00006a in 00006c wijzigen is dan nog de laatste stap met bijvoorbeeld het webif van oscam of met DCC_E2.exe en bij VTI is de poort 83. Meer is het niet.
    • Dat is dus de tekst in de automatisch aangemaakte bestanden als je oscam vanuit de feed geïnstalleerd heb. Op het board ga je geen generator o.i.d. vinden.
    • Ik citeer deze even opnieuw. Die 12,6 dB komt wel ongeveer overeen met de kwaliteit in Nederland op 60 cm. Je hebt zelf een grotere schotel dan 1 meter maar dat kan ik niet terugvinden. Ergens denk ik dat het dan toch wel klopt dat 80 cm nog steeds te weinig is. Niet ten opzichte van Astra 3b maar ten opzichte van de laatst gepubliceerde footprint.
    • Ik vraag me af hoe je het voor mekaar heb gekregen om geen oscam.user en oscam.conf te hebben. Deze moeten automatisch gemaakt zijn als je oscam installeert.   Hoe dan ook, de parameter au geeft aan naar welke readers die user updates mag sturen, daar vul je dus de naam van de reader in of de waarde 1 (= alle readers). Dus maak het jezelf makkelijk en vul gewoon au = 1 in. Ook moet bij zowel de user als de reader group = 1 staan, maar zo te zien had je dat ook zo.   Je moet ook oscam.conf hebben, dus dan maar aanmaken met daarin:   [dvbapi] enabled = 1 au = 1 pmt_mode = 6 request_mode = 1 delayer = 60 ecminfo_type = 1 user = local read_sdt = 2 write_sdt_prov = 1 boxtype = dreambox   Oscambutler ken ik niet, maar wat ze bedoelen is dat je de provid moet aanpassen, en dat is dat overal waar 00006A staat verander je dat in 00006C. De caid is 0100 en die is bij CD en TVV hetzelfde.   Je zal overigens vm. wel eerder updates krijgen.   Je kan e.e.a. in de gaten houden via de webinterface van oscam, daar kan je ook aanpassingen doen i.p.v. via de bestanden. In een browser ga je naar <IP-adres van de ontvanger>:8081 Dus bijv. 192.168.178.100:8081 Om er zeker van te zijn dat die 8081 klopt zet je onderstaande ook in oscam.conf   [webif] httpport = 8081      
    • Precies dat! Even verderop staat hier ook een flitspaal en ik hoor aan het geluid van de motoren waar de voertuigen zich precies bevinden.   Trajectcontroles op snelwegen zijn in dit verband zo gek nog niet. In het noorden zijn er ook een paar (o.a. bij Oosterwolde/Friesland) en ik word daar "aanmerkelijk minder" ingehaald als ik 100 rijd.
  • Nieuwe aanmaken...