Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. [Pioneer] DBR-S400NL Error bij software update

• 1 reactie
    • 2.1k weergaven
  2. Aangepaste settinglijst Cyrus (motor43W/53E)

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 4.6k weergaven
  3. [TF 5XXX PVR] Twin of Quad Duo LNB 60 kopen?

• 2 reacties
    • 703 weergaven
  4. HD mounten na Enigma

• 9 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 552 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 649 weergaven
  5. Teletekst in FantacyTeam

• 0 reacties
    • 803 weergaven
    • 1 reactie
    • 597 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  6. cccam updaten mutant 1 2

• 16 reacties
    • 3.9k weergaven
  7. [Opentel ODS 3000CI] Ontvang geen NL zenders, BVN.

• 4 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 592 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 4 reacties
    • 4.7k weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 4A / SES-5, 4,8° Oost: de voor 2 december aangekondigde zender Super+ is gestart met een testuitzending CHANNEL Name: "super+" Provider: "SLM" TRANSPONDER 12073, H, 30000 8PSK FEC 2/3 4.8°E (0048 - Astra 4A SES-5) VIDEO 4:2:0 1920x1080 25fps 3911kbps 16:9 IDs NetwordID: 85 TransponderID: 4219 ServiceID: 6690 PIDs Video: 6691(H.264) Audio: 6692 - PCR: 6691 PMT: 6690 Teletext: 0 TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: CHANNEL Name: "Euro Plus TV" Provider: "WNS" TRANSPONDER 10887, V, 27500 52.0°E (0520 - TurkmenÄlem MonacoSat) VIDEO 4:2:0 1280x720 50fps 992kbps 16:9 IDs NetwordID: 8478 TransponderID: 8478 ServiceID: 51 PIDs Video: 5101(H.264) Audio: 5102 - (AAC-ADTS) PCR: 5101 PMT: 5100 Teletext: 0 bron: https://www.medienboardonline.de
    • Het lijkt me dat er bewust heel veel kolen op het vuur gegooid wordt in een zoveelste poging onze maatschappij en onze politiek te destabiliseren. Niet alleen van binnenuit maar zeker ook van buitenaf. De ondermijning gaat deels via geld ter beschikking stellen aan propagandisten en deels via de chatrooms op publieke zoals x en facebook en niet publieke media uit het buitenland.   Dus laten we liever stoppen met de politiek, zoals in de forum regels staat.
    • Ik heb ook BA op de DM920 en daar heb/had ik geen last van Friezen of time out. Wel bij Merlin4 omdat die wat 'raar' (lees omslachtig) gestart wordt. Ik heb dat opgelost door de BoxPirates CAM manager te installeren. Vanuit daar een OScam geïnstalleerd. Die binary heb ik op de HDD bewaard. Die versie gebruik ik ook om te testen. Werkt prima   
    • Onvergelijkbare grootheden. Deze burgemeester heeft besluiten genomen voor alle plekken waar incidenten werden voorzien. Geen enkele burgemeester kan "zomaar" alles weten. Behalve  veiligheidsdiensten.   Dagelijks lees ik over overvallen, aanvallen en bomaanslagen met jonge vluchtenden op scooters. In heel Nederland. Zelden worden die scooter-criminelen achteraf in de kraag gevat.   Alle burgemeesters dan maar ontslaan?    Je eigen tekort schieten afwentelen op anderen die keihard werken is een afleidingsmanoeuvre. Dit kabinet heeft zelf nog niks uitgevoerd.
    • Toch is dat in 1967 in Amsterdam gebeurd.   https://www.denederlandsegrondwet.nl/id/vmicsmj9u1zv/nieuws/wie_mag_de_burgemeester_ontslaan   Er is dus sprake van een formele bevoegdheid (de minister) en een informele, zwaarwegende stem van de raad, zoals dat ook bij benoeming en herbenoeming het geval is.   De Tweede Kamer is niet bevoegd. Benoeming en ontslag behoren toe aan de uitvoerende macht. Wel kan de Tweede Kamer uiteraard oordelen over beslissingen van de minister (of het kabinet), ook als het gaat om benoeming en ontslag van een burgemeester.   De situatie toen is vergelijkbaar met de situatie nu, ernstige ongeregeldheden zonder dat de burgemeester adequaat ingrijpt.
  • Nieuwe aanmaken...