Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47514 onderwerpen in dit forum

  1. [Topfield HSCI 7700 HD] Demo kanalen schokkend beeld 1 2

    • 17 reacties
    • 6.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.4k weergaven
  2. 220v Humax voeding

    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 3k weergaven
  3. Relook uit de VS

    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Namen veranderen

    • 8 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 740 weergaven
  5. Vraag over constatering in nwe.SF van 26 Januari

    • 0 reacties
    • 585 weergaven
    • 0 reacties
    • 935 weergaven
  6. Goede handleiding installatie hdd in Relook 400?

    • 10 reacties
    • 2.3k weergaven
  7. kerst settings

    • 12 reacties
    • 3.5k weergaven
  8. [TF5xx0PVR] JustEPG

    • 0 reacties
    • 742 weergaven
  9. Problemen met DRS emu 56

    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
  10. [Xtreme] Voeding probleem

    • 0 reacties
    • 552 weergaven
  11. [TF5x00pvr] RS232 vraagje

    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  12. 99.9 % okay 1 2

    • 19 reacties
    • 5.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 3k weergaven


  • Berichten

    • Zit er zuurstof in je leiding of is die verdrongen door brandstof?
    • Hier toch even (verlaat) op reageren. (Ik lees dit topic niet dagelijks!) Ik woon dus in Zuidelijk Florida, en kan dus uit eerste hand vertellen hoe het hier aan toe gaat kwa verkeer....   In vele staten (niet alle!) van de VS is het toch echt de wet dat je in de "fast lane", oftewel de meest linker rijbaan, alleen mag rijden om in te halen. In principe dezelfde regels als in Nederland. Echter houd bijna niemand zich hieraan, helemaal niet in de regio waar ik woon. Daar is op de een of andere manier de voorkeur van vele bestuurders om rechts in te halen, niet links. Dus als ik op de 2e of 3e baan rijd, en beide banen naast mij zijn vrij, dan kiezen vele bestuurders om mij rechts in te halen.... In het begin verwacht je dat niet, nu verwacht ik alles in verkeer....   De vraag die opkomt bij mij als Nederlander is waarom dit gebeurt... Het is "eenvoudig". Waar ik woon zijn er vele kleinere steden samengesmolten tot een grote "stad", althans zo lijkt het op papier. In de realiteit bestaan alle steden nog, en hebben ze allemaal hun eigen politiekorps. En die moeten zich allemaal houden aan de grenzen van de stad, en mogen niet handhaven buiten de stad, tenzij ze expliciet verzoek voor assistentie krijgen. Ze mogen ook niet controleren op de snelwegen / tolwegen, want dat is voor de highway patrol en/of state troopers.   Er zijn dus vele politie agenten in autos op de weg, maar die zijn eigenlijk allemaal vleugellam buiten hun eigen stad. Op mijn weg van mijn huis naar werk kom ik door 7 verschillende "steden" heen, en gebruik ik de tolweg, dus ik kan 8 (of 9 als de state trooper in de buurt is) verschillende politieagenten in autos tegenkomen. Maar nagenoeg geen enkele heeft de bevoegdheid om mij een bekeuring te geven. (Dat mag sowieso alleen maar als ze je stoppen, cameras mogen niet worden gebruikt, dat is tegen de grondwet van de staat!)    Een ander iets wat "idioot" is in mijn (Nederlandse) ogen, is dat het gebruik van een GSM achter het stuur niet mag (prima!), maar dat het geen primaire reden kan zijn om iemand staande te houden. Dus er moet een andere reden worden gevonden / gebruikt, en dan kan het als verzwarende factor gebruikt worden. Met als gevolg dat je bestuurders ziet die met 80 mph je inhalen, terwijl ze op hun telefoon bezig zijn. Ze zijn gemakkelijk te herkennen, want ze gebruiken de hele (zeer brede) rijbaan, en hun snelheid is alles behalve constant te noemen...   Dus "law enforcement" (mooie naam voor de politie) doet weinig aan "law enforcement", tenzij ze je op heterdaad betrappen op de juiste plaats.  Op de snelweg / tolweg houd niemand zich aan de max snelheid. Die is hier 65 mph (zo'n 110 km/h), het minimale wat er wordt gereden (op zwaar verkeer na) is eigenlijk 75 mph, wat zo'n 125 km/h is. Echter wordt je dan gewoon ingehaald alsof je stilstaat door idioten die allemaal denken dat ze beter kunnen sturen dan de gemiddelde F1 coureur. Op open stukken snelweg naar het noorden, doe ik wel eens 90 mph. Dan wordt je nog altijd ingehaald alsof je stilstaat door bestuurders die > 100 mph doen...    Al met al resulteert dit gedrag erin dat vlak bij mijn werk het "gevaarlijkste" / "dodelijkste" stuk snelweg van de VS ligt. Op deze paar mijl gebeuren meer ongelukken en vallen meer doden per jaar, per verkeersbeweging dan waar dan ook in de VS...   Dus wees blij met de regels die in Nederland worden gehandhaafd. Het is een stuk veiliger, en een stuk "rustiger" op de weg kwa verkeersbeeld. De gemiddelde John Cheese zou hier in het verkeer gek en gestressed worden! Ik ben er nu min of meer aan gewend, maar ik vind het "heerlijk" om naar het noorden te rijden, want daar stopt de gekte op de weg in het algemeen. Noord van Orlando heb je tenminste normale weggebruikers... In de panhandle van Florida (zeg maar richting Pensacola), is het "heerlijk" om te rijden.... Maar dit is allemaal mijn mening als een Jan Kaas die op vele plekken op de wereld is geweest... 🙂    (Mijn excuses voor de lange "rant" 🙂 )
    • Huh , apart . Het staat toch in verbinding met lucht , anders zou er ook géén vuur zijn. Verklaar ! ?
    • Hoi, bedankt voor je snelle reactie !   Ik heb dat gedaan en werkt niet. Althans - niet bij mij. Wellicht bij iemand anders wel ?   Moest wel even zoeken hoe dat dan werkt maar in mijn oscam.dvbapi moest dat regeltje erbij. Toch ?
    • genoteerd, lokatie Heraklion Kreta. 12187 H 14,6dB 11739 V 13,9dB 11856 V 12,3dB 12129 V 13,5dB 19/11/2024
×
×
  • Nieuwe aanmaken...