Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 1.7k weergaven
  1. [VH Sat en Topfield] Verschil in beeld kwaliteit

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 18 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  2. [AF9400PV2R] Nieuwe firmware versie 2084

• 0 reacties
    • 676 weergaven
    • 2 reacties
    • 593 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. 2 de ontvanger

• 2 reacties
    • 2.1k weergaven
  4. [Newmax] probleem met receiver

• 10 reacties
    • 5.8k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.7k weergaven
  5. echostar dsb 880

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 40 reacties
    • 8.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.8k weergaven
  6. HD vervangen

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. [DBOX-II] KEIN SYSTEM???

• 7 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 3k weergaven
  8. [DBOX-II] Loading Kernel???

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven

• Zelfs daar heeft het geen zin als ze niet accuraat zijn.  Als hij toch nu al aangeeft dat hij bij regen gewoon beeld blijft houden terwijl z'n signaal waardes aangeven dat hij op het randje van ontvangst zit bij zonnig weer.  Dan kun je net zo goed niet meten.  
    • O ja? Geen DM920, geen DM Two en geen DVB-C FBC.... Dus niet echt overal leverbaar.   Die 'nieuwe' Play Dreambox UHD is gewoon de al eerder uitgegeven Play Mini UHD maar met officiële Google Play support. Niks nieuws onder de zon... O ja, hij is ook leverbaar in het wit  
    • Natuurlijk ben ik het met je grotendeels eens, je weet niet zeker of het (il)legaal is. Als je een product in een winkel koopt weet je ook niet of het van de vrachtwagen is afgevallen...   Maar de prijzen van de sowieso legale aanbieders zijn bizar. Je krijgt een uitgebreid pakket waar je niet eens 10% van gebruikt.   Het zou goed zijn dat je een pakket helemaal zelf kunt samenstellen en dan zou ik niet veel verder komen dan BBC, Eurosport en F1 pro. Nu betaal ik de hoofdprijs TV € 150,= en F1 pro € 95,= beiden per jaar. (en dan heb ik het nog niet over het abo van internet) En voor een gepensioneerde is dat vrij veel... toch?
    • machoi.  ik woon net even boven Aalborg.  60 cm triax schotel Kan wel  . Maar  Een 80 cm triax heeft een beter singaal en het beeld valt niet zo snel uit Bij regen of sneeuw  Vjeret.  . Wordt verkocht voor 80cm schotel Maar in  werkelijkheid is hij 78 × 73 cm  . Ook een LNB voor 80 cm schotel gebruiken  .beter singaal en minder snel uitval bij slecht weer.  
    • De TV waarden zijn alleen geschikt als vergelijking met de eigen vorige "meetwaarde". Dat vind ik wel zinvol maar niet in vergelijking met anderen.
  • Nieuwe aanmaken...