Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. welke kaart in ci-20e

• 1 reactie
    • 677 weergaven
    • 10 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. Official DGS 2.12B

• 12 reacties
    • 2.1k weergaven
  3. werkt Geckow nog met 2.1* images ?

• 4 reacties
    • 770 weergaven
    • 5 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 845 weergaven
    • 0 reacties
    • 528 weergaven
  4. [ Arion 9400 HDMI ontvanger ]

• 14 reacties
    • 6k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 14 reacties
    • 7k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 16 reacties
    • 2.9k weergaven
  5. [Pory] Wie kent deze ontvanger

• 1 reactie
    • 653 weergaven
    • 1 reactie
    • 990 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
    • 10 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 702 weergaven

• Ik maak er altijd grappen over.  Maar wat ik wel weet is dat de zender 500 Watt had. Dat was best wel veel.  Ik kon hem ontvangen in Deventer op zondagochtend met een goede antenne.  Dat die dominee daar een vergunning voor kreeg vond ik opmerkelijk.     
    • Gaat het over dit soort dingen? Vroeger op de boerderij hadden we zo'n ding. Op de foto ontbreekt een verlenging bovenop met een horizontale kap-schijf die er voor zorgt dat rookgas zijwaarts uitstroomt. We stookten er afgewerkte olie en diesel in. Maakte een ploffend geluid, ik denk dat lucht brandstof regeling iets met resonantie te maken had. Er zat dus geen ventilator in, geen electra nodig voor regeling. Slechts een instelbare luchttoevoer klep op het vuldeksel. De brandstof zit in het brede onderste blok waar je die handgrepen ziet. Aansteken deed je met een oude krant die je aansteekt en door het vuldeksel (zit op op het brede deel) gewoon op de vloeibare brandstof legde.   Hier staat iets met hetzelfde principe (linker deel). Let niet op de knutselsuggestie ernaast die experimenteert met een spiraal omheen.
    • Tussen de reclames door loopt telkens een stukje kerstfilm. Ook VTM is al zo'n kanaal opgestart.
    • Verbranding kan alleen plaatsvinden onder 3 voorwaarden, je hebt nodig; - een willekeurige brandstof, - zuurstof en - onbrandingstemperatuur (bij olie is dat grofweg 315 gr C).
    • C2000 is speelgoed, het kan weinig hebben, brandweer schakelt liever op analoog terug bij grote branden, het heeft al voor de nodige problemen gezorgd waardoor gevaarlijke situaties zijn ontstaan.  
  • Nieuwe aanmaken...