Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.5k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.6k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47514 onderwerpen in dit forum

1. Fun kaart

• 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 520 weergaven
    • 2 reacties
    • 839 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. sf-team paswoord ?

• 3 reacties
    • 892 weergaven
    • 3 reacties
    • 865 weergaven
  3. [501O masterpiece] alle taps geschikt

• 1 reactie
    • 572 weergaven
  4. CD versie Inverto 1 2 3

• 43 reacties
    • 11.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 918 weergaven
    • 2 reacties
    • 3k weergaven
    • 20 reacties
    • 4k weergaven
  5. Internet radio

• 10 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  6. Settinglijst draaibaar systeem

• 0 reacties
    • 850 weergaven
  7. [Pioneer] pioneer 110 kleuren

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 855 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  8. (tp5510pvr) teletekst

• 2 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  9. humax en k3

• 1 reactie
    • 1.9k weergaven

• Ik haal ze gratis op, Ziggo is behoorlijk druk met het vervangen door vooral de NEXT-mini, juist door interactieve functies sinds 1 oktober j.l. bij Humax ontvangers er niet meer is, wat overblijft is een harde schijf recorder die een smartcard nodig heeft als deze alles wat in HD uitgezonden wordt, ook in HD kan weergeven.   Smartcards worden sinds 2015 niet meer uitgegeven, zo wordt men langzaam richting IPTV van Ziggo geduwd via een App, een NEXT en volgens mij het meest een NEXT-mini wat ik van de meeste mensen waar ik apparatuur opgehaald heb.   Ziggo wil oude apparatuur niet terug, mag men houden, dat scheelt Ziggo afstorten wat hun geld kost, dan zitten mensen met die spullen, want Ziggo stuurt alleen dozen die groot genoeg zijn voor apparatuur die wel terug gezonden moet worden. Denk aan een NEXT-mini, maar een verouderde modem niet, past er dan ook niet in.   Steeds meer gemeenten in Nederland hanteren voor restafval op diverse manieren een apart tarief, bijvoorbeeld per keer dat iemand een ondergrondse container voor restafval via een pas die aan een adres geregistreerd staat opent.   Ik woon in een gemeente waarvoor restafval apart betaald moet worden, door scheiding van papier, plastic, blik en glas kunnen mensen besparen op hun afval kosten die de gemeente per jaar berekend.   Door o.a. deze situatie wordt na het plaatsen van gratis advertenties in een gemeentelijk huis aan huis krant, wordt ik zo nu en dan gebeld om het op te halen. Niet alles is heel of bruikbaar, dat gaat bij mij in een doos, zodra deze vol is, gaat de doos met inhoud naar de milieustraat en gaat buiten het restafval om naar de juiste manier van afvoeren.   Het is een win win situatie, het scheelt mensen geld met het bij het restafval gooien, ik pluk er tussenuit wat ik interessant vindt, daarnaast krijg ik nogal eens extra spullen waar mensen van af willen die soms bruikbaar zijn, maar vaak voor de milieustraat bedoelt zijn, dan neem ik dan ook mee als ze er graag van af willen, ze hebben mij tenslotte ook geholpen en de moeite genomen om mij te bellen.
    • Het zou moeten lukken om een 110cm schotel op de bestaande montagebeugel te plaatsen. Als het niet vol in de wind staat. Maar dit laat ik voorlopig aan andere personen over. Als ik uit de lappenmand kom, hoop ik zelf misschien weer wat te doen. Resultaten blijf ik natuurlijk wel vermelden  
    • 21.6E 11483, V, 2199  FEC 3/4 ID  :  ALMAYADEN__TEHRAN (TandbergTV) 4:2:0
    • Dus voor jou is het over alle transponders gezien ongeveer 1 dB SNR teruggang maar dat is in signaalsterkte iets meer plus de FEC verslechtering..   Schreef je ergens dat je bij iemand anders nog naar 1 meter kunt vergroten?
  • Nieuwe aanmaken...