Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6196 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 2.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 53 reacties
    • 32.5k weergaven
    • 13 reacties
    • 43.7k weergaven
    • 7 reacties
    • 18.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 8 reacties
    • 3.7k weergaven
  1. startknop

• 4 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 10 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 13 reacties
    • 10.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 22 reacties
    • 8.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 6.1k weergaven
    • 14 reacties
    • 11.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 5.1k weergaven

• Ja, ga ik doen.  Even geduld tot morgen. 
    • Alleen transponder 105 getest? Kan je een volledige scan doen?
    • Helaas ontvang ik hier geen transponder 105.  Dus de BVN transponder.  Die is dus niet naar de 1P wide beam.  Hier met 1,20 mtr. prime focus en 0,2 dB invacom perfect afgericht alles. 
    • Oplossing, net in mijn router VPN aan gezet (op Duitsland) en ja hoor nu download hij wel.   MJ
    • Het Satelliet abonnement is behoorlijk duur t.o.v. alleen de app. De kosten zijn waarschijnlijk veel hoger van de satelliet broadcast Ook wordt het Satelliet aanbod steeds minder. Ik denk ook dat het aantal Satelliet kijkers afneemt. Jammer! Ik vind kijken via mijn VU+ solo4k box veel comfortabeler dan de app. De box heeft 8 virtuele tuners en met zeer goede opname mogelijkheden, daarmee neem ik wat ik wil kijken eerst op, om zo de reklame door te spoelen van commerciële zenders, want ik wil niet mijn halve leven reklame kijken.   Daarbij zit er ook nog een extra Terristrial ontvanger in de Solo-4k om de vrije zenders uit de ether te plukken. In geval van onweer en zware bewolking handig. Zo kan ik met de Sat-box ook "NPO1 Extra" vrij kijken via de ether en de lokale Omroep (rampen zender) De bediening, zappen, zoeken naar uitzendingen, enzovoort is allemaal veel vriendelijker en sneller op mijn Sat-box, dan via de app. Dus daarom houd ik mijn Sat-abonnement. De app is voor onderweg of op vakanties erg gemakkelijk en voor het kijken van ander aanbod van Canal+. Zo heb tijdens een dag slecht weer in de vakantie de Spaanse serie RAPA gekeken.   Ik heb wel mijn tweede kaart van Canal+ opgeheven, want die koste vroeger maar 5 euro, maar de huidige 10 euro was me te gortig. Dat bedrag heb ik gestoken in een Canal+ pakket om o.a. AutoMotorSport te kunnen zien. Er zijn diverse andere mogelijkheden om op je 2de TV ook te kijken dan een extra kaart.    
  • Nieuwe aanmaken...