Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6188 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 4.4k weergaven
    • 12 reacties
    • 5.8k weergaven
    • 9 reacties
    • 21.5k weergaven
    • 13 reacties
    • 5.9k weergaven
  1. Back up VU+ duo

• 4 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 8 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 27 reacties
    • 9.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 5 reacties
    • 4.8k weergaven
  2. Zwarte balken aan de zijkant bij HD kanalen

• 6 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 17 reacties
    • 6.9k weergaven
    • 21 reacties
    • 7.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven

• ach je mist niks op astra3 😜   er is helemaal niets bekijkenswaardig OF je hebt nog nooit HOME ALONE gezien
    • Hier 52 jaar inmiddels! In de jaren 2000-2010 was ik actief op Sat4all.   Toen was ik getrouwd met een Russische.  In 2000 was ze zwanger van ons eerste kind, en lag ze veel op bed. Via internet zag ik een advertentie van de stichting Isravision, deze verkochten en installeerden satelliet installaties. De winst bleek te gaan naar het opzetten van een Israëlische satelliet zender, of iets dergelijks. Ik kocht er direct een smartcard abonnement voor het Russische NTV pakket bij. Die kostte ruim 300 gulden per jaar. Via het tweakers forum kwam ik toen via iemand op de tip om mee verder te verdiepen in een zogenaamde Goldcard, en toen is het balletje gaan rollen.    Weet nog dat mijn vrouw er indertijd absoluut geen vertrouwen in had toen ik geld in een lege kaart en een cardprogger investeerde. Na een tijdje kwam ik beneden (de computer apparatuur stond op zolder natuurlijk zoals toen gebruikelijk), stak hoopvol de kaart in de ontvanger..... en wat denk je..... zwart beeld natuurlijk.     Na wat verdere research bleek je de ram via de processor oid te moeten programmeren ipv beide tegelijk. En toen idd warempel en wonder, er was bewegend beeld.        
    • Misschien die tuner configuratie 22kHz niet alleen bij satelliet positie wissel staat ingeschakeld? als je dat niet bewust "zelf hebt ingesteld" @satcor64 en die is instelling is uitgeschakeld dan vermoed ik dat je switch het begeven heeft hetgeen niet vaak voorkomt bij de Triax MFD4in1   maar alles kan stuk      
    • Hé Gerdy, hoe is het met je Russische vrouw.  Weet je nog dat ik haar destijds nog geholpen heb om naar de luchthaven in Moscow te komen? Man man, dat was me wat.  En Gerdy helemaal blij. 
    • Dan krijgt hij nog steeds geen 1349 zenders en de andere keer slechts 90. Het probleem zit hem in de LNB, kabels/connectoren/switch. Hij heeft met een 2de box immers hetzelfde probleem!! De satellites.xml bevat (qua VTi) steevast een verkeerde Astra 3 setting van 1000 jaar geleden! Maar dat is niet de oorzaak van zijn probleem
  • Nieuwe aanmaken...