Hdmi in stream out. Niks twee units nodig of hdmi verlengen over lan bekabeling.
Hij zet het hdmi signaal om naar een stream waar je vervolgens elk apparaat wat stream kan weergeven het encoded signaal weer kunt laten tonen.
@tv-fan Beid metingen zijn aan de oostkant van het land dus ver van Swifterband. Maar ik denk dat de verschillen uit de apparatuur komen en niet uit de footprint. Daarvoor is het echt dicht bij elkaar en zal Swifterband dezelfde sterkte ontvangen. Het heeft overigens geen nut naar de absolute dBuV sterkte op zich te kijken omdat die afhangt van de installatie. Die is trouwens met 90 cm schotel.
Als je last hebt van bomen zou je variatie moeten zien bij harde wind. Zonder meetapparaat misschien moeilijk te herkennen als het nog niet tot blokjes leidt.
@ODFM om wat te te kunnen vergelijken, ben ik wel benieuwd welke plaatsen in Gelderland en Drenthe je de waarden van hebt gedeeld?
Ben benieuwd wat de verbeterde signalen zouden doen ik Swifterband? Ligt misschien beetje halverwege, dus zou ik een vergelijkbaar gemiddeld signaal sterktes kunnen aanhouden?
We hebben nogal last van flink in de hoogte geschoten bomen langs de Provinciale weg.