Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6218 onderwerpen in dit forum

1. [VU+ DUO] Voorste schakelaar te herprogrammeren??

• 6 reacties
    • 8.5k weergaven
    • 6 reacties
    • 7.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 8.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 8.5k weergaven
  2. [VU+ Duo] 4:2:2

• 4 reacties
    • 9.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 9.9k weergaven
  3. [VU+ DUO] Probleem met externe 2,5inch HD

• 9 reacties
    • 17.6k weergaven
  4. VU+ DUO Settingslijst ? 1 2

• 19 reacties
    • 29.2k weergaven
    • 16 reacties
    • 20k weergaven
    • 4 reacties
    • 11.5k weergaven
    • 277 reacties
    • 202.8k weergaven
  5. (VU+ DUO) 2TB HDD

• 3 reacties
    • 13.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 16.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 12.5k weergaven
    • 12 reacties
    • 30.4k weergaven
  6. Installatie VTi Image

• 0 reacties
    • 21.4k weergaven
  7. Installatie VTi Image

• 0 reacties
    • 28.9k weergaven
  8. Vti image installatie tutorial

• 0 reacties
    • 20k weergaven

• of dat met DVB-T2 ook zo goed werkt durf ik niet te zeggen maar terrestrische signalen aan je coax toevoegen via zo'n switch is een optie. Heb je wel een extra coax nodig, want een dvb-s2 tuner naar dvb-t2 tuner doorlussen dat zie ik niet. Ik laat me graag adviseren als dat wel kan.
    • weet je, dat was altijd al zo, ofschoon het nog gulden en franken heette. HET verschil met die verleden tijd is, dat men niet in de gelegenheid gesteld werd middels technologie om grijs of illegaal te kijken. Je had enkel een extra antenne nodig. En er waren toen ook helemaal geen reclame onderbrekingen op de zender die jouw dat F1 beeld aanbood.   Ik heb genoeg Formule 1 wedstrijden gevolgd op verschillende zenders in de regio Maastricht, zelfs op onze eigen Nederlandse zenders was dat sport aanbod GRATIS en zonder reclame. Dus het begint bij al die commerciële zenders en eindigt bij dure abonnementen voor een stream.
    • Nu is dat wel een interessante link @ceesv maar mij verbaast het toch wel enigszins dat men niet heeft "voorzien" dat de rotorbladen ook "zichtbaar" gemaakt kunnen worden voor vogels en vleermuizen. En afschrikkend voor diverse insecten. Je kan stellen dat in dit geval waar een steenarend het slachtoffer geworden is de gemoederen weer eens misbruikt wordt. Terwijl men zich veel meer had moeten richten op onderzoek en preventie want ook die studies die leiden tot bevredigende oplossingen en resultaten zijn belangrijk. Het zijn dus niet alleen techneuten die zich moeten laten bijscholen. Was ik toch maar bioloog geworden.
    • Een boekhouding doornemen is juist weinig werk en het is niet relevant waar de betaling uiteindelijk terecht komt. Bewijs dat er betaalt is voor een illegaal abonnement volstaat. Cash is uiteraard niet te traceren, maar dat is volgens mij een heel kleine groep.
    • klopt iets niet met je link @Eduard07
  • Nieuwe aanmaken...