Ga naar inhoud


Ziggo

Vragen over de Radio/TV diensten van Ziggo


2876 topics in dit forum

    • 82 reacties
    • 54.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
  1. Sagem dbox2 nog te gebruiken

    • 2 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  2. [Casema] nieuwe kanalen en aanpassing

    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 15 reacties
    • 7.4k weergaven
  3. Beeldkwaliteit DBOX II

    • 0 reacties
    • 847 weergaven
    • 0 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 852 weergaven
  4. nieuwe kanalen TV-home

    • 4 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 775 weergaven
  5. Casema omruilactie 1 2

    • 17 reacties
    • 3.7k weergaven
  6. upc beeldformaten in orde? 1 2

    • 19 reacties
    • 5.4k weergaven
  7. VDR en TVHome

    • 13 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.1k weergaven
  8. Sagem dBox2 na aantal seconden groen beeld?

    • 2 reacties
    • 925 weergaven
    • 9 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.8k weergaven


  • Berichten

    • Even wat uitleg, ik heb de indruk dat je niet mee bent. Als je iets uit de feed wil downloaden onder applicaties, doe je dat met de groene knop, dan krijg je een hele lange lijst te zien met van alles, bijvoorbeeld plug ins, zenderlijst, picons of eender wat. Eens daaruit iets is gedownload en geïnstalleerd, verdwijnt dat uit de lijst, omdat het dan op de ontvanger is geïnstalleerd. Ook bij het flashen kan men een zenderlijst downloaden, dat komt ook uit de feed.     Om nu iets te verwijderen onder applicaties, zoals uw zenderlijst, doe je dat nu met de rode knop, dan krijg je een lijst te zien, met alles wat er is geïnstalleerd uit de feed. Daarin maak je dan uw keuze (zenderlijst) wat je wil verwijderen en op OK klikken. Maar … onthoud dat een Enigma 2 ontvanger een zenderboeket wil zien, je moet nog een zenderboeket op je ontvanger staan hebben, alvorens die ene lijst eraf te gooien.   Ik heb geen zenderlijst uit de feed, daarom maar een voorbeeldje gemaakt wat je kan verwachten.    
    • Op de Feedback-Hub zie ik het als een bevestiging dat er een probleem bestaat, meer niet. Ik zie oplossingen eerder op sat4all verschijnen.
    • Ja dat dacht ik al. Maar denk je dat het eerder hier gevonden zal worden op sat4all of daar waar men alleen maar bezig is met Windows?
    • Helaas dit brengt allemaal geen soelaas. Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleempje want het is al door meerdere gebruikers gemeld als een probleem in de Feedback Hub. Volgende dinsdag is het patch-tuesday : ik laat alvast een kaarsje branden 😁
×
×
  • Nieuwe aanmaken...