Ga naar inhoud


Ziggo

Vragen over de Radio/TV diensten van Ziggo


2879 topics in dit forum

  1. casema digitale tv te ontvangen met dbox2 ?

    • 0 reacties
    • 2.5k weergaven
  2. tvhome frequentie Tilburg

    • 1 reactie
    • 4.5k weergaven
  3. Dreambox 500c

    • 3 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.7k weergaven
  4. Wanneer komen de regiozenders?

    • 4 reacties
    • 4k weergaven
  5. Newbie vraagje over Dbox2 / 500C

    • 0 reacties
    • 3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.4k weergaven
  6. sagem uit duitsland

    • 0 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 4.8k weergaven
  7. zenders zoeken dbox2 1 2

    • 15 reacties
    • 11k weergaven
  8. Spice Platinum

    • 14 reacties
    • 9k weergaven
  9. Canalplus ook op DVB-C

    • 0 reacties
    • 3.2k weergaven
  10. nokia mediamaster 9750

    • 3 reacties
    • 4k weergaven
  11. Versterker TV signaal

    • 6 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.7k weergaven
  12. DM500-C Leverbaar ???

    • 3 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 28 reacties
    • 14.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 4.3k weergaven


  • Berichten

    • Taktiek voor Checo om zijn baan te behouden: de achtervleugel plat en iedereen op houden totdat Max hem in heeft gehaald. 
    • Urologen klappen uit de biecht: “De creatiefste uitleg was van een man met een volledig opengescheurde plasbuis” https://archive.ph/0guFw#selection-4777.0-4777.112
    • Nee dus   Door het nemen van een straf op een circuit waar je het makkelijk weg kan werken verhoog je het aantal motoren voor het gehele seizoen Je kan deze 5 motoren over het gehele seizoen dan ook zwaarder belasten, dus meer vermogen laten leveren dan bij maar 4 motoren. Lijkt mij geen slechte taktiek.
    • Mijn jaren geleden ervaring met een Amiko was dat deze een verlopen smartcard niet kon her activeren. Dus ik moest in een andere ontvanger de her activatie regelen. Daarna bleef deze wel draaien in de Amiko. Ik weet niet precies hoe die signalen in elkaar zitten maar er zijn twee soorten?   Kan best dat dit allang is opgelost maar als ik dit topic lees komt de herinnering bovendrijven.
    • dat klopt dus niet wat men dus stelt op brood.net   ja ja, die NVWA zit dus gewoon te slapen als in de praktijk blijkt dat 40% van alles wat als volkoren wordt verkocht stiekem toch geen volkoren is. En zo gaat het in de beveiliging wat gecertificeerd moet zijn, zo gaat het met de bakfietsen, zo zal het ook gaan met de gecertificeerde CV installateurs, zo gaat het met financiële producten en noem maar op. En dat dus alleen maar omdat men aan de voorkant wel van alles eist en stelt maar er aan de achterkant geen controle is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...