Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5665 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 3.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 4.2k weergaven
    • 7 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 933 weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 10.2k weergaven
  1. Vraag over Philips KTV 32PW8506/12R Teletextbediening

• 3 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 862 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 783 weergaven
  2. Schema silvercrest cdv 710 gezocht

• 3 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  3. lcd backlight valt uit

• 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 912 weergaven
    • 0 reacties
    • 6.4k weergaven
    • 11 reacties
    • 2.4k weergaven

• Na een uitgebreide zoektocht hebben we eindelijk een nieuwe locatie gevonden voor onze server. Aanstaande vrijdag, tussen 15:30 en 18:00 uur, wordt onze server verhuisd naar de nieuwe colocation hosting provider. Hierdoor zal sat4all gedurende deze periode tijdelijk niet beschikbaar zijn.   Daarnaast moeten we ook nieuwe IP-adressen toekennen aan onze systemen. Het kan ook enige tijd duren voordat de DNS- wijzigingen wereldwijd zijn doorgevoerd. Dit kan mogelijk tot 48 uur lang voor enige verbindingsproblemen zorgen.   Wil je sat4all.com steunen? Overweeg dan ons een bakje koffie te doneren.   Met vriendelijke groet,   Het Sat4all.com team.
    • Nog even hoe we er onlangs nog over dachten. https://www.nu.nl/partijprogrammas/6114645/dit-vinden-politieke-partijen-van-het-klimaat-en-stikstof.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F   Als de transformatie van relatief kleine runderen tot superkoeien geleid heeft door fokken is toch duidelijk dat die knappe koppen in Nederland er niet aan gedacht hebben ook "de factor" poep, gier en methaan (ergo stikstof) mee te nemen in dat fokken. Er moest alleen veel melk en vlees komen, de rest interesseert toch geen "hond". Wel zijn nu al de agro-technologie instituten bezig met het kweken van plantensoorten die beter resistent zijn tegen droogte en ongedierte zonder de noodzaak pesticiden te gebruiken. (Wageningen Universiteit en LaNaVi) Ook de aangroei in combinatie van verschillende gewassen die "elkaar" beschermen tegen ongedierte welke de monoculturen aanvallen is gewoonweg gebleken te functioneren. Nu nog de juiste robotica die de planten op de noodzakelijke manier oogsten. Dus knappe koppen genoeg juist ja, maar nu de balans vinden. We hebben op elke manier een probleem gecreëerd uit winst oogmerk voor beleggers in de voedselketens. En dat zie je ook aan de prijzen.   De goedkope asperge zal dit jaar er niet tussen staan. De Winter is veel te nat geweest (bron de Limburger)   Megastormen en hitteperioden wisselen zich af en laten alleen verwoestingen achter. Ook bij de energievoorzieningen. Dat is het klimaat probleem in "a nutshell". Ook het elementaire feit dat water door die klimaat opwarming verdampt en elders stortregens veroorzaken is gewoon logisch. Dat noemt men een meteorologische kringloop van het water. Zo logisch dat we het al decennia lang weten dat en kunnen voorspellen dat het erger wordt. Als straks blijkt dat te weinig geproduceerd kan worden voor onze levensmiddelen is dat beschermen van het klimaat net zo belangrijk voor natuur en idem dito voor agricultuur. Dan is het uitsterven van soorten en levensvormen in die natuur vooraf gegaan door het uithongeren van "de mens" door z'n eigen stomme schuld. En wie dan het klimaat beleid wegwuift om maar voldoende goedkope energie te kunnen gebruiken is gewoon bijziend.
    • @AEO Zenders verwijderen gaat bij mijn LG ook niet, en omdat ik ontdekte dat er veel transponders zijn met ongeldige of versleutelde zenders heb ik al deze transponders verwijderd. Als er echter een paar bruikbare zenders op een transponder aanwezig zijn moet ik die transponder wel houden. Ik heb een lijst van de verwijderde transponders zodat ik weet wat ik gedaan heb. De zendernummers van de verwijderde transponders ontbreken in mijn zenderlijst. De nummers van de zenders die ik wel heb blijven hierdoor wel altijd hetzelfde. Zo houd ik het overzichtelijk op mijn geprinte zenderlijst.
    • ongelofelijk negatieve reactie zonder onderbouwing van je uitspraken....
  • Nieuwe aanmaken...