Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5658 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 10.2k weergaven
  1. Vraag over Philips KTV 32PW8506/12R Teletextbediening

• 3 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 854 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 776 weergaven
  2. Schema silvercrest cdv 710 gezocht

• 3 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  3. lcd backlight valt uit

• 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 904 weergaven
    • 0 reacties
    • 6.4k weergaven
    • 11 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 11.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 5.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 8.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 8.9k weergaven
  4. is mijn Silvercrest cdv710 nog te redden?

• 11 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.9k weergaven
  5. Vochtschade laptop 1 2

• 19 reacties
    • 11.7k weergaven

• Als je er over nadenkt slaat het ook nergens op.  TV is lang niet zo belangrijk meer als vroeger, je hebt inmiddels zoveel media outlets . Ze hadden in 2015 al SD kunnen afschakelen. Als je toen nog geen HD ontvanger had dan ging je 'm ook niet kopen waarschijnlijk. Bovendien dezelfde mensen die toen hadden geklaagd als het SD signaal in 2015 was uitgezet zijn dezelfde mensen die nu nog steeds klagen.  Sommige willen niks investeren en zullen altijd blijven zeiken.      Om daar nu 10 jaar lang een transponder van gemiddeld 3 miljoen per jaar voor te moeten blijven huren vind ik behoorlijk geld weggooien, maar goed wie ben ik.    Voor dat geld kun je een hele mooie sterke AM zender draaien  😉   Je weet wel voor als de pleuris uitbreekt.
    • Of dat de huurovereenkomst eindigt met de komst van Astra 1P. Of dat Canal - de transponders gaat huren voor Sprietje als hij in Spanje zit.
    • De sport wordt op dit moment door de organisatie helemaal uitgemolken. Er zouden 5 races live worden uitgezonden op het open net .................. geen een alleen Zandvoort. Dit jaar geen samenvattingen van de F1 race meer bij studio sport of Ziggo alleen bij Viaplee. Ik heb een abbo op F1 Pro tv maar dat was afgelopen jaar ook even abnormaal in prijs gestegen en wij kregen steeds meer te maken met meldingen dat het netwerk de server niet kon vinden, gevolg dat zooitje gaat ook hier de deur uit. Sterker ik ben in een Hotel in Griekenland waar ik geen beeld had met F1pro TV en zo'n gozer met een "illegaal" IP TV providertje die wel beeld heeft☹️. Ik ga in ieder geval geen Viaplee abbo afsluiten voor de F1 dus zeggen wij voorlopig gedag tegen de F1 in 2025 en kijken wel op RTL Duitsland als dat nog mogelijk is tussen de reclame door........
    • Jammer dat het in Zandvoort weg gaat.  Maar je zag het ook in Duitsland. Prachtig circuit de Nürburgring, maar de kosten liepen de pan uit en dus ging daar ook de stekker eruit. 
    • Of, dat lijkt me nog waarschijnlijker, gaat de ARD en later het ZDF deze transponders voor UHD gebruiken.  Lijkt me een logische stap. 
  • Nieuwe aanmaken...