Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5665 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 1.8k weergaven
  1. Dreambox 7000 netwerk chip defekt.

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 4.8k weergaven
  2. yusan sw-200d ???

• 0 reacties
    • 6.3k weergaven
  3. sony KV-32FQ80B

• 9 reacties
    • 1.1k weergaven
  4. Philips DSR 2211

• 7 reacties
    • 4.3k weergaven
  5. bewegings sensor buiten lamp

• 10 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.1k weergaven
  6. protech ctv 7096

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  7. Siemens vaat wasser se 65560

• 5 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. Echostar dsb 880 2ci

• 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 906 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 15 reacties
    • 61.2k weergaven
  9. Philips KTV

• 13 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven

• Hier staat dat deze geschikt is tot 100A echter de tester geeft aan dat deze geschikt is tot 200A. Maar zo kom ik al wel verder. Heb het idee dat mijn virusscanner heel wat zaken tegenhoudt waardoor ik deze resultaten niet krijg als ik ga zoeken
    • Het is een tester van ACT type chrome, maar heb gezien dat deze ook door Elma op de markt wordt gebracht ook onder de naam chrome
    • Wel dat is natuurlijk een belangrijke vraag. Er reed deze week nog een automobilist op een wegwerkzaamheden >pijl< auto op de snelweg. Die wellicht z'n knipperlicht installatie ingeschakeld had. Wie zal het de dode automobilist nog vragen, had je gedronken, lachgas gebruikt of andere drugs? Of was je te vermoeid om je ogen open te houden?   Tijdens die werkzaamheden behoor je natuurlijk alle veiligheidsmaatregelen na te komen. Of die brug in Korea wel aan onze standaards zou hebben voldaan etc. is beslist nog uit te zoeken door de overheid daar. En dat is naar mijn mening gelijk aan gegarandeerd niet mbt ontwerp en uitvoering.   We kennen onze eigen problemen met de gewapend betonnen ballonvloeren in Nederland, retrospectief heeft men ingezien dat zulks niet geschikt zijn bij zware veranderlijke belastingen. ( 2,5 duizend kilo auto's die in de parkeergarage heen en weer crossen ) Ook onze viaducten die verkeerde wapening en beugels hebben staan nu allemaal op de lijst afbreken en vernieuwen, omdat men tegenwoordig veel meer belasting, dynamisch, rustend met eigen gewicht in trilling brengt door de veel zwaardere voertuigen die erover heen suizen.   wat woog je volkswagen kever of renault 4 destijds rijklaar met 4 personen 880 kilo en dus tov onze huidige SUV achtige de helft.   Maar het gaat over instorten door falende constructie kennis tijdens het bouwen. Dat is het opmerkelijke.
    • Kijk eens (via de Webinterface) bij Menu > Instellingen > Systeem > Expert instellingen > Kies invoerapparaat > Configureer het type afstandsbediening
  • Nieuwe aanmaken...