Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5656 onderwerpen in dit forum

• 17 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  1. loewe xelos 5270 zw geen geluid 1 2

• 15 reacties
    • 6.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
  2. voeding kapot van samsung 9500.

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. Beeldbuis-probleem?

• 5 reacties
    • 869 weergaven
  4. Vermogen van een centrale verwarming berekenen.

• 0 reacties
    • 984 weergaven
  5. KTV Philips vertikaal probleem

• 1 reactie
    • 893 weergaven
  6. Philips 20PT1342 L6A

• 1 reactie
    • 523 weergaven
  7. hiteker dvd he-1500 geen display

• 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  8. Hitachi TV doet niets meer

• 4 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  9. Reperateur philips breedbeeld tv gezocht

• 0 reacties
    • 913 weergaven
    • 0 reacties
    • 3.2k weergaven
  10. Sony KTV start niet op

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.4k weergaven
  11. DSX6073 start niet op

• 1 reactie
    • 698 weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 9.6k weergaven

• Ik heb de Home base 2 met video deurbel in gebruik OP de Homebase is ook een extra usb dongel aangesloten voor de boven verdieping Als iemand aanbelt hoor ik de bel zowel van de Homebase en op de boven verdieping Nu wil ik ook graag een bel in de keuken Ik las op de support site van Eufy dat je 4 deurbellen kunt aansluiten die de e340 c30 en c31 ondersteunen Ik wil nu de mini base chime installeren Als ik de Q code scan van de Mini chime krijg ik demelding klaar voor installatie maar hij maakt geen verbinding met de router Alhoewel ik dit dicht bij de router uitvoer Moet ik nog iets anders aanpassen Mvg Hans
    • Helemaal juist, de enige reden waarom ik het opper is dat de kaart pas na 15 tot 30 minuten op zwart gaat. of ging.   We hebben hier wel vaker deze problemen gezien waar de gebruiker zich ook niet bewust was van deze eigenschap, en vergat te vertellen hoeveel boxen op opnames er mee "keken" met die kaart.   Maar een log of configuratie file moet licht in deze zaak geven.
    • Meestal werd Astra 1 op poort 1 aangesloten omdat sommige ontvangers bij een fastscan of andere handeling dat nodig had om goed te kunnen functioneren. Poort 1 is de default poort bij inschakelen.   Dit is al een vervangende switch, die dus ook niet schakelt.   Wanneer de 22 kHz ingeschakeld is in het menu en de satelliet configuratie overeenkomstig is ingesteld zit het probleem in de ontvanger.   In dat geval zou ik de ontvanger opnieuw flashen.
    • Je hoeft de kabels niet te verwisselen, maar de juiste poort bij de juiste satelliet kiezen in het satelliet menu. Meestal is de volgorde als volgt , maar dat kan bij jou anders zijn.   poort 1: Astra 1   19 graden oost Poort 2: Astra 3   23 graden oost Poort 3: Astra 2   28 graden oost Poort 4: Hotbird  13 graden oost   Ik gebruik Diseqc versie 1.1, bij jou dien je daar Diseqc 1.0 in te vullen. Daarna selecteer je de juiste disecq ingang.  
    • 30°W 12590 V 5000 Aut  ID: EDS807HD.1 30°W 12595 V 5000 Aut  ID: EDS807HD.2
  • Nieuwe aanmaken...