Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5653 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 737 weergaven
  1. IR verlenger

• 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  2. SONY KV-28FXB protectie

• 10 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. gewone scart male-male bedrading schema

• 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. Zwart beeld na flitsen en knetter op CTX VL700SL

• 6 reacties
    • 1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.6k weergaven
  5. Zoek een IC lmbk20a

• 14 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 781 weergaven
  6. em2e philps start niet

• 12 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 21 reacties
    • 6.3k weergaven
  7. Dubbele PCMCIA-socket

• 0 reacties
    • 999 weergaven
    • 0 reacties
    • 881 weergaven
  8. wie help verder st 9909 morocco p4one 03l -20

• 3 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 14 reacties
    • 1.4k weergaven
  9. 17" tft probleem

• 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 13 reacties
    • 2.7k weergaven

• ik weet niet wat voor onzin je nou weer zit te verkondigen ijzerzak.  Maar jij weet net zo goed  dat we met z'n allen mee betalen aan die playout computer zenders die MTV Netwerks feitelijk geen drol kosten.  Zodra een aanbieder zoals Ziggo of Canal Digitaal of weet ik veel MTV NL wil doorgeven wordt er meteen geëist dat ze ook die sub kanaaltjes doorgeven en dan willen ze bijv. 20 cent per abonnee/kijker voor.  Zo doen al die zenderboeren dat. Dus die reclame is uiteindelijk gewoon dubbele opbrengst.     Ze moeten godverdomme niet zeiken en het om te beginnen is in fatsoenlijke HD kwaliteit uitzenden. Dat zou al veel schelen maar blijkbaar interesseert het ze zelf ook niks. Dat er niemand op wil adverteren omdat er minder mensen naar kijken doen ze zichzelf aan. . 
    • Je kunt vast nog wel 8tracks op de bekende veilingsite krijgen.  Het was een gedoodverfd ding die cassettes. Behoorlijk groot en je kon ze niet zelf opnemen.  In Amerika was het een beetje populair. Toch verdween het net zo snel als het weer kwam.  Mijn tante in Canada had zo’n ding in d‘r Cadillac Grand Ville en die vond het geweldig. 
    • Nee, maar ik weet ook niet of die 300 kW uit de zender komt of uitgestraald wordt door de antenne.   Wanneer het zender output is verdubbelen de bedragen zich en zit je op 1,5 Miljoen Euro per jaar.
    • Nou, dan moeten ze maar eens in Amsterdam rond gaan lopen.  Ik krijg ook een barstende koppijn van die rot-stank. 
    • De coureurs klagen dat het zo naar de (van regeringswege legale) wiet op de paddock ruikt, dat als de coureurs getest zouden worden, ze allemaal positief testten terwijl het bij de F1 verboden is.  
  • Nieuwe aanmaken...