Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5667 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 739 weergaven
  1. Hulp nodig

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  2. Philips 29PT 5301 ( GR 2 . 4 AA )

• 11 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. wasautomaat/bovenlader kapot??

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. samsung ws28w63 scart defect

• 0 reacties
    • 822 weergaven
  5. scart naar RF hoe?

• 9 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 13 reacties
    • 4.9k weergaven
  6. Voeding nokia 9500

• 10 reacties
    • 3.8k weergaven
  7. philips L6.2 chassis geen beeld

• 7 reacties
    • 2.5k weergaven
  8. SAMSUNG dvd-m405

• 2 reacties
    • 858 weergaven
  9. Seleco Atlanta 29-545

• 5 reacties
    • 948 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.8k weergaven
    • Sat4all vriend

kapotte 12V transformator 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 4.8k weergaven
  10. Geometry Philips 28PW9617

• 3 reacties
    • 1.4k weergaven
  11. Betamax Video !!

• 6 reacties
    • 2.1k weergaven
  12. Sony TV KV32FX65B settings weg

• 5 reacties
    • 1.5k weergaven
  13. VHRM261 SANYO

• 1 reactie
    • 972 weergaven
  14. voeding radio av receiver

• 4 reacties
    • 754 weergaven
  15. Bios file gezocht voor laptop

• 4 reacties
    • 763 weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven

• Ik ben er dagelijks beroepsmatig mee bezig maar dat is heel erg ongenuanceerd.  IPTV doet niet onder voor satelliet en omgekeerd.  Mijn ogen 👀 mogen dan wat ouder zijn dan die van zoon 2 van jou, maar zijn goed getraind voor zulke waarnemingen.  En dat zonder bril. 😂 Voor mij is het satelliet tijdperk van, pak’m beet 20 -25 jaar geleden voorbij.  Voor de hobby en voor de grap kijk ik dan nog wel eens maar verder is mijn TV belevenis alleen nog via IPTV.  Vroeger luisterde ik veel radio via satelliet maar dat is nu ook alleen nog maar via het www. De keuze is onvergelijkbaar groot en het geluid is prima. 
    • Proficiat ! Allen hier . Gelukkig is satall er nog. Ik ben er nog ,soms, (sommige niet blij mee altijd) kan me nog discussie herinneren over Windows telefoon (uiteindelijk gelijk gehad) . T-shirts ook nog enkele ergens , stikker op t-shirt is mijn productie , heb nog sat4all lichtbak ....ergens. Matchless ook ooit gesproken ergens bij Amerongen event . Ik had GUZZI V7 bij me . Ga zo door  Probeer ik dat ook . Nog steeds met tuners bezig vind IPTV niks , zie het meteen , als ik vertel waarom zegt zoon1 : ophouden ! ik ga het ook zien! zoon 2 ziet ook alles , is video editor bij RacingNews365 dus beroeps gedeformeerd . Ad Registratiedatum 19 april 2000
    • Beste Gökhan Tasgin   Je moet proberen de schotel op de satelliet uit te richten die het zwakste is. Daarnaast moet je ook proberen de satellieten te verdelen over de gehele rail, dus zowel links als rechts van de lnb-arm. Dan moet je de schotel niet uitrichten op de 39 oost en dan alle andere satellieten aan één op de rail ontvangen. Je kunt wel vragen hoe schuin de rail bij anderen staat maar de schuinte van de rail is afhankelijk van de locatie, de satellieten die je wilt ontvangen en op welke satelliet je de schotel uit richt. De kans dat je een goed antwoord krijgt waar je wat aan hebt is dus gering. Maar wat is er mis als ik je een hoek op geef? Het goedkoopste is de hoek die ik je geef uit te printen, op een stuk karton te plakken en dat uit te knippen. Dat leg je op de rail en met een waterpas op de driehoek stel je de rail in. Een andere manier is je telefoon te gebruiken. Zet daar de waterpasfunctie-app op. Een derde manier is gebruik te maken van een digitale waterpas, een digitale hoekmeter of een mechanische hoekmeter.    
    • İk ga mijn vraag anders stellen; Willen aub leden die Türksat ontvangen en in Enschede wonen hun schotel goed uitrichten naar Azerspace satalieten dus 45/46 graden oost en mij vertellen met hoeveel graden schotel kanteling hun deze satalieten ontvangen? Of op schotel dat is Uitgericht naar Türksat ,een Multi lnb houder plaatsen en op de 2e lnb rechts 45/46 graden oost proberen te ontvangen en mij vertellen hoe schuin de rail moet zijn?? Want voordat ik met de rail 42-45/46-52 graden oost tegelijkertijd kan ontvangen op de multi lnb rail moet ik Azerspace satalieten goed kunnen ontvangen!!! Vandaar dat ik mensen die in Enschede wonen en hun schotel op Türksat hebben Uitgericht om hun hulp vraag! Mvg Gökhan Tasgin. 
    • waarvan een groot deel enkel via internet kan bekeken worden via hun app en dus niet via satelliet, dan betaal je veel geld voor enkel satelliet zenders voor wat ze daar in aanbieden, dan ben je beter af met light dat ook al duur is voor wat je krijgt aan zenders en de beeld kwaliteit dat ze aanbieden (SD voor groot aantal Vlaamse zenders).
  • Nieuwe aanmaken...