Ga naar inhoud


De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw


5653 onderwerpen in dit forum

    • 8 reacties
    • 21.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 12 reacties
    • 102.8k weergaven
  1. [LCD-TV Philips 32PF4320]

    • 10 reacties
    • 8.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. [plasma Hyundai HTP4241]

    • 7 reacties
    • 3.8k weergaven
  3. DM 500s start niet op.

    • 10 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 21 reacties
    • 194.2k weergaven
  4. magnetron doet niets meer

    • 7 reacties
    • 14.5k weergaven
    • 10 reacties
    • 9.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 3.6k weergaven
  5. DB500 schakeld moeilijk

    • 2 reacties
    • 953 weergaven
    • 8 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 16 reacties
    • 4.4k weergaven
  6. nieuwe tom tec mp855 wil niet aangaan

    • 5 reacties
    • 20.8k weergaven
    • 6 reacties
    • 9.9k weergaven


  • Berichten

    • Daar heb je hopelijk je slip ervaring mee opgedaan. Tegenwoordig krijg je daar de kans niet meer voor. Dan ben je wel het haasje als je er tóch in verzeild raakt.
    • Het is een spektakel, ik heb het rond 1985 mogen bewonderen.
    • In de winter, voor de sneeuw wordt 4 mm aanbevolen. Dus in de zomer kan je doorrijden tot je de ondergrens hebt bereikt.   Of dat verstandig is is een 2e vraag.   Ik heb voor beide wagens een set zomer en winterbanden, die 30 minuten wisselen voor de set banden heb ik graag over voor een extra stukje veiligheid.   Ik heb vroeger wel op zomerbanden gereden in winterse omstandigheden, dat nooit meer, je bent passagier in plaats van chauffeur op een glad wegdek.
    • Bij all season banden moet je toch minimaal 4mm profiel hebben? Dan kun je niet jaren op 1 set rijden. Tenzij je geen km's maakt. Ik meen dat een nieuwe band begint met 8mm en vervangen moet worden bij 1,6mm. Dan is de levensduur van een all season band maar 62% tov gewone band. En wellicht komt daar bovenop nog verschil in rubber(-slijtage).   Misschien vind je het zeikerig overkomen, maar je hebt met de APK-keurders te maken. Velen werken in/voor een bandenbedrijf... Als je te weinig km's maakt kijken ze naar de datum van de band en zien ze "gevaarlijke barstjes" (poreusiteiten) in het rubber.
    • p.s. hij zou daarna ook op andere feeds beschikbaar zijn voor OpenATV7.4 / 7.5 Of OpenPli hem ook aan zal bieden durf ik nog niet te zeggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...