Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10557 onderwerpen in dit forum

1. hoe weet ik of mijn cd rom van laptop stuk is

• 10 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.4k weergaven
  2. tarbestand uitlezen

• 8 reacties
    • 880 weergaven
    • 5 reacties
    • 673 weergaven
  3. readyboost voor xp

• 2 reacties
    • 947 weergaven
    • Sat4all vriend

hardnekkige spyware hulp gevraagd 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Explore.exe gebruikt 100% CPU-tijd

• 7 reacties
    • 1.9k weergaven
  5. Drivers en Servicers verversen

• 6 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 18 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 638 weergaven
  6. windows updates lukt niet!?

• 3 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. Vista SP1 RC vrij gegeven 1 2

• 19 reacties
    • 3k weergaven
    • 1 reactie
    • 611 weergaven
    • 2 reacties
    • 386 weergaven
  8. Factuur combineren met een pdf bestand 1 2

• 17 reacties
    • 8.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  9. Complete Image maken van de C schijf Windows Vista 1 2 3 4

• 59 reacties
    • 17.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 8k weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Türksat 3A/4A/5B - 42° Oost:   GZT TV begint op 1 december met uitzenden Een nieuwe tv-zender genaamd GZT TV zal vanaf zondag 1 december 2024 beginnen met uitzenden op de Turkse markt. De zender zal vanaf de lancering beschikbaar zijn op een aantal tv-platforms. GZT TV zal gratis uitzenden ( FTA ) en zal niet alleen in Turkije beschikbaar zijn, maar dankzij satellietdistributie in de sterke westelijke bundel ook in Europa, waar een schotel met een diameter van ca. 60 cm voldoende is voor ontvangst. Het station zal ook beschikbaar zijn voor abonnees van de platforms Digitürk, D-Smart, Kablo TV, Turkcell TV+ en Türk Telekom Tivibu. technische parameters - GZT TV: • Türksat ( 42°O ), 11,836 GHz, Pol. V, SR 30000, FEC 2/3, DVB-S2/8PSK, FTA https://www.gzt.com/jurnalist/gzt-tv-tum-tv-mecralarinda-1-aralikta-yayin-hayatina-basliyor-3791233
    • Ik druk bij mijn Google Maps op het microfoontje en lul gewoon tegen mijn telefoon aan waar ik heen wil en hup….gaan met die banaan.  Ik wil geen ander navigeer ding.   
    • Dus je zou wel met minder reserve kunnen kijken vergeleken met Nederland? Maar Hotbird heeft toch wel een superbrede footprint? Of pak je die in een zware offset?
    • Ik had ook een tijdje een Tomtom. Die was veel intelligenter bij het invoeren van adressen. Gelijk bij de eerste en volgende letters gaf hij een reeks meest passende. Bij de Garmin moet je het helemaal intikken. En als je ook maar 1 foutje hebt moet je opnieuw beginnen. Ik doe het meestal met postcode en huisnummer, invoeren: dat werkt vlotter en minder foutgevoelig. Die moet je dan wel beschikbaar hebben... Meestal lukt dat via mijn telefoon. De Garmin heeft betere looks en is zeker degelijk. Als het om gebruiksvriendelijkheid gaat... dan was die (goedkope!) Tomtom 2 klassen beter.
    • Hier op Naxos bij de minste regenval is Astra 3 en Hotbird weg. Gelukkig regent het hier niet veel (meer)....
  • Nieuwe aanmaken...