Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10562 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. kan er op deze pc nog xp op graag raad?? 1 2

• 26 reacties
    • 5.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 914 weergaven
  2. IExplorer 7 vreet resourches 1 2

• 15 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 999 weergaven
    • Sat4all vriend

Harddisk bijna vol en ik weet niet waarmee 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.8k weergaven
    • Sat4all vriend

Faxen via Email met faxbyemail, is dit wat?

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 619 weergaven
    • 4 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 640 weergaven
    • 9 reacties
    • 7.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. Aero op laptop

• 9 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. Gmail configuren op outlouk

• 4 reacties
    • 584 weergaven
    • 4 reacties
    • 567 weergaven
    • 2 reacties
    • 554 weergaven
    • 3 reacties
    • 610 weergaven
    • 2 reacties
    • 668 weergaven

• Heb je hier wat aan?    https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4463/44631814M.pdf   https://www.sony.nl/electronics/support/audio-components-receivers-amplifiers/xdr-s60dbp/manuals
    • Dat gaat niet gebeuren! Het is geen ‘Open’ systeem. Het heeft een gesloten Androïd TV met een speciale App ‘rbTV’ die de interne tuner bestuurd… 
    • Probeer eens om de mannen (vrouwen) van Openpli te overtuigen om de firmware van deze box aan te passen voor Multiboot.
    • Casten via GSM is doodsimpel. In Android installeer vb. VTM-app. Deze is gemaakt om te casten. Druk in deze app op het cast icoon (vierkant met enkele ronde wifi streepjes). Dit gaat openen en  daar zou je de Rebox moeten kunnen herkennen. Klik hierop en je bent vertrokken. Je televisie zal nu het beeld weergeven. Je moet alleen nog in de app het gewenste kanaal selecteren. Good luck.
    • In dat geval wordt waarschijnlijk verwezen naar S.M.A.R.T. attribute 221 G-Sense Error Rate. Als die een buitengewone waarde aangeeft in combinatie met beschadigde sectoren dan wordt waarschijnlijk geconcludeerd dat er schade is t.g.v. een val of schok. S.M.A.R.T.-waarden kunnen met zowat alle HD-tools worden uitgelezen, zo ook met HD Sentinel. Geen idee wanneer G-sensoren geïntroduceerd werden in harde schijven want ik heb hier enkel oude exemplaren liggen die er geen melding van maken in het S.M.A.R.T-rapport. Onder de EIDE-functies van die oude harde schijven lees ik freefall-beheer: niet ondersteund. Mogelijks zitten in niet alle harde-schijven G-sensoren of mogelijks zit die technologie nog niet in mijn oude exemplaren, geen idee.   S.M.A.R.T. attribute list   Acronis heeft het dan weer over attribute 191 en ik lees verder ook nog dat het vooral voor laptop-schijven wordt gebruikt.
  • Nieuwe aanmaken...