Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10556 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Iets zuigt mijn upload leeg ?

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 11 reacties
    • 875 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

Programma's draaien op server

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 992 weergaven
  1. probleem windows vista met cas 3

• 0 reacties
    • 814 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. geheugen probleem bij opstarten epson scanner

• 6 reacties
    • 3.8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 639 weergaven
  3. Controleren USB 1 of 2

• 2 reacties
    • 459 weergaven
    • 0 reacties
    • 443 weergaven
    • 1 reactie
    • 795 weergaven
  4. Windows xp setup geluid.

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 517 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 8 reacties
    • 2.4k weergaven
    • Sat4all vriend

freeAVG stopt ermee per 15-1-2007 1 2

• Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 6.2k weergaven
  5. Windows Vista RTM

• 13 reacties
    • 2.9k weergaven

• Die aan en uitknop zo weinig mogelijk gebruiken... ook een nieuwe heeft diezelfde ontwerpfout full shutdown = lange druk op afstandbediening { aan uit rechts boven } dan je voeding plug naast de aan en uit schakelaar eruit trekken  
    • Het COA is inmiddels een "commerciële" bedrijfstak. De kerntaken zijn volledig ondergesneeuwd door overbodige regels en overbodige "ambtenarij". Veel verspilling van zowel fondsen als menskracht.   Mutatis mutandis bij   Jeugdzorg: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/de-problemen-in-de-jeugdzorg-staan-niet-op-zichzelf-als-er-niets-wordt-veranderd-verandert-er-niets   De Onderwijsinspectie:  https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2546019-reconstructie-hoe-de-praktijk-van-de-onderwijsinspectie-botst-met-politieke-beloftes   Nader onderzoek onnodig.  Rode draad overduidelijk.    
    • Daar zijn methoden voor. Klik
    • Ooit gevraagd geen antwoord gekregen. De lokale elektronica winkel heeft een nieuwe aan en uit schakelaar er in gezet en de VU+ Ultimo 4K werkt weer van ouds. Hoe men de oude aan en uit schakelaar heeft vervangen is voor mij een raadsel. Er geen resten van soldeer werk te zien op de print plaat.
    • Dat kan best zijn, maar de Oppo heeft een andere GUI die iets minder uitgebreid is als die van de Xiaomi. Ofschoon natuurlijk ook de android versie van de Oppo 14 is en die van de Xiaomi 9.   Ik zal me die app smart switch nog eens op de pC laden en beide telefoons aan de USB poort hangen, misschien werkt het dan toch nog!!!  
  • Nieuwe aanmaken...