Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10556 onderwerpen in dit forum

• 13 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  1. probleem met dvd brander

• 7 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

Locatie van IE6 favorieten verplaatsen.

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 516 weergaven
  2. Google Talk uitgebracht !

• 0 reacties
    • 622 weergaven
  3. Contactpersonen MSN verwijderen

• 5 reacties
    • 748 weergaven
    • Sat4all vriend

Internet Explorer is verdwenen.

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 1k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 553 weergaven
    • 6 reacties
    • 736 weergaven
    • 5 reacties
    • 575 weergaven
  4. Nieuw window openen in IE gaat niet meer ??

• 9 reacties
    • 577 weergaven
  5. Afbeeldingen laden niet bij het downloaden!

• 3 reacties
    • 428 weergaven
    • Sat4all vriend

van xp pro naar win98 se? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 489 weergaven
    • 7 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 4.1k weergaven
  6. Media Player DTS Codec

• 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 928 weergaven

• Ik ga even helemaal opnieuw beginnen, momenteel heb ik een Triax 100cm met één single lnb op Astra 28.2°   Doordat ik een bepaalde zender (ITV4 HD) niet meer kan vinden heb ik een satelliet ontvanger aangekocht, dus ik ga niet meer werken met de ontvanger ingebouwd in de tv.    Ik zou de Technisat Skytenne kunnen aankopen met vier lnb's en speciale voorgevormde lnb-houder , welke blijkbaar perfect zouden afgesteld staan wanneer je Astra 19.2° kan vinden, maar ik heb enkel interesse in de Engelse en Duitse zenders. Daarom zou ik kiezen om de Triax te behouden en er een lnb aan toe te voegen.   Mijn vraag, wat plaats ik best op mijn huidige Triax schotel? Is dat zo een rail die je er op plaatst en dan twee lnb-houders erop? Want de Astra 28.2° moet ietsje hoger staan dan de 19.2°? Kan dat dan op zo'n rail? Of heeft iemand een beter plan?  
    • Zoals ik al eerder vermelde, de meesten in ieder geval hier, kreta, hebben een abo op een NL adres. Dus dat kunnen ze niet weten.
    • Ik denk dat het niet aannemelijk is. Men heeft nu al feedkanalen op Astra1 en men schrijft ook dat Astra 2F hiervoor ingezet zal worden
    • crypto koersen zijn ongeleide projectielen. Logica erachter ontbreekt meestal bij mij. Aandelen koersen zit meestal wel een redelijk te voorspellen logica achter. Maar we kunnen niet allemaal 6 gooien. Waar winnaars zijn zijn er ook altijd verliezers. Das 1 ding wat wel zeker is.
    • Ja dat is het als alles zo zou zijn als de afgelopen decennia. Speculatie modus aan: Het is om geld te besparen anders was er een nieuwe satelliet gekomen. Ik denk dat ze voorsorteren op een daling van lineaire TV via satelliet. Het schuiven met satellieten lijkt me een economische oplossing want capaciteit leeg laten staan is verlies. Als iemand nog wel (brede) groei ziet hoor ik het graag. Dat doe ik wel.
  • Nieuwe aanmaken...