Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10566 onderwerpen in dit forum

1. gratis newsserver

• 10 reacties
    • 2k weergaven
  2. LP's omzetten

• 1 reactie
    • 471 weergaven
  3. windows xp/home

• 3 reacties
    • 590 weergaven
  4. Highpoint bios update onboard controllerEPOX 4BEAR

• 3 reacties
    • 441 weergaven
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
  5. ROOTER?

• 9 reacties
    • 635 weergaven
    • 2 reacties
    • 802 weergaven
  6. Search Bar

• 13 reacties
    • 1.4k weergaven
  7. Netwerkkaarten

• 0 reacties
    • 353 weergaven
  8. nero6 of mediaplayer

• 6 reacties
    • 600 weergaven
  9. Netwerkprobleempje

• 13 reacties
    • 1k weergaven
  10. NeroWebEngine error

• 11 reacties
    • 569 weergaven
  11. Python ???

• 7 reacties
    • 583 weergaven
  12. Vervelende toolbar 1 2

• 16 reacties
    • 1k weergaven
  13. WELKE ROUTER?

• 7 reacties
    • 586 weergaven
  14. Update windows op compaq laptop

• 5 reacties
    • 673 weergaven
    • 9 reacties
    • 586 weergaven
  15. win98 inbelverbinding

• 3 reacties
    • 548 weergaven
  16. Vreemde foutmelding in winRAR

• 4 reacties
    • 610 weergaven
    • 1 reactie
    • 432 weergaven

• 0.8°W 12634 H 14500 Aut ID: MetOperaINTf25/01/25  7°E  11584 V 14500 Aut ID: Met Opera Mid East    met Engelstalige ondertiteling  Aida
    • Lach maar Eje, das exact wat alle deugers en betweters als jij doen als ze het even niet meer weten en de bal gekaatst wordt.    Ik vind het best allemaal want doorgaans valt er weinig te lachen hier met de betweters, zie stikstofdiscussie of klimaat etc. etc.    Dus mooi dat ik jullie aan het lachen krijg.   Wen maar vast aan de zuur oprispingen de komende jaren want het gaat allemaal tegen het zere been, ook als het niet zo is, dan alsnog zere been want het is immers een vreemde clown, voor eens en altijd.   Dus grote belofte van voorgangers Obama en Biden: -2. 
    • @sattos wat maakt voor jou je aansluiting glasvezel? Alleen als er een glasvezel naar jouw modem gaat? Zo ja, dan uitzoeken of jouw provider dit ondersteunt, zelf een modem kopen met een glasvezel aansluiting, en dan zelf het modem configureren conform de provider instructies. Als je dat niet wit doen, dan gewoon de huidige opstelling behouden, waarbij de glasvezel aansluiting die je woning binnenkomt, wordt omgezet in een utp aansluiting. (Wat het vele malen eenvoudiger maakt).
    • Ja je hebt helemaal gelijk, ik dacht te zien dat de hogere transponder frequenties dan overgingen naar Astra 2E, dus nee het is niet de hoogste frequentie Heb 2 Iverto Black Premiun 40 MM LNB, IDLB-TWIN40-PREMU-OPP,  in 2009 gekocht , heb 1 andere, enkele jaartjes later gekocht, weet even niet welke dat is, kan geen papieren daarvan vinden, ik ben ooit begonnen met 2 LNBs op Astra 2 en 3, en later 1 bijgeplaatst voor Astra 1.   Kan zijn dat de skew niet helemaal goed afgesteld is, zie daar ook verschillenden waardes voor, ik heb hier een papiertje, gebruikt bij installatie, staat een skew op van -9.5 , die waarschijnlijk zo ingesteld, maar toen  ik v.d. week op dishpointer.eu keek zag ik een skew van -17 staan.      
    • De hoogste transponder-frequentie van de Astra 2F? Je bedoeld bijna de laagste frequentie van de Astra 2F. Er zitten er nog maar 2 lager dan 11343.5MHz en maar liefst 12 hoger die je kunt ontvangen. 11343.5 MHz zit in de lage band. Welke lnb heb je precies?
  • Nieuwe aanmaken...