Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10562 onderwerpen in dit forum

1. PC is te traag

• 11 reacties
    • 705 weergaven
  2. wie kan mij helpen met service pack 1 2

• 28 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 560 weergaven
    • Sat4all vriend

computer vindt geen harde schijf bij opstarten

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 757 weergaven
  3. usb camera ps2 sony op pc welke driver?

• 5 reacties
    • 894 weergaven
  4. Hoe mediaplayer 9 uit XP verwijderen? 1 2

• 19 reacties
    • 3k weergaven
  5. Windows xp opstarten

• 7 reacties
    • 592 weergaven
  6. Virus

• 1 reactie
    • 490 weergaven
    • 1 reactie
    • 403 weergaven
  7. toetsenbord indeling

• 1 reactie
    • 3.5k weergaven
  8. PC langzaam met netwerk

• 5 reacties
    • 499 weergaven
  9. update problemen

• 5 reacties
    • 502 weergaven
  10. image maken van c:schijf?

• 3 reacties
    • 597 weergaven
  11. 2e hardedisk

• 9 reacties
    • 640 weergaven
  12. brander en compaq

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  13. windows start opnieuw op

• 2 reacties
    • 437 weergaven
    • 0 reacties
    • 686 weergaven
    • 11 reacties
    • 666 weergaven
    • 2 reacties
    • 428 weergaven
  14. laplink gold 1.15 gezocht

• 1 reactie
    • 490 weergaven

• Zojuist even gesnuffeld aan de Rebox 8104 UHD.   - de box (of moet ik zeggen boxjeje) is daadwerkelijk DiseqC 1.1 compatibel 😀 - het is net zo CI+ ‘compatibel’ als b.v. OpenPli met CI+ certificaat. Fransat CI+ werkt *niet* maar HD+ CI+ wel… Ga later ook de TiVusat CI+ proberen - Videoland en Amazon werkt - HDR en HLG zou ondersteund moeten worden. Bij UHD SES en RTL UHD echter geen automatische omschakeling (althans niet mijn Samsung) - Satelliet aanpassen was wat ‘onhandig’.. Je werkt met een virtueel toetsenbord maar bij ‘OK’ en ‘CANCEL’ kom ik met geen mogelijkheid op OK.    
    • de vervanging is niet kosteloos want je betaald het in je abo geld.Is enkel een oplossing om de multinational vol met bonussen voor politici nog rijker te maken.   Binnenkort schrijft hugo claus een nieuw boek over politici : het zakken vullende krap** van belgie  🤣
    • Mooi dat het is opgelost. Ik heb zelf ook een Mutant HD51 volgens mij is die uit 2018. Vaak liggen beeld storingen etc. niet aam de tv/ontvanger maar inderdaad aan brakke verbindingen of kabels (kabelbreuk)
    • Lastig te zeggen.   Laten we het zo stellen de gehele nuts aansluiting t/m de meter is geen eigendom van de bewoner/eigenaar. Als de netbeheerder het nodig vind deze meter (kosteloos) te vervangen moet je later niet gaan klagen dat als de oude echt een keer kapot is zij daar een aanzienlijk bedrag voor zullen vragen gezien men in eerste instantie heeft geweigerd.   Hier in NL zijn ook genoeg figuren die de oude meter laten zitten moet je alleen niet gaan klagen als dat oude telwerk een keer overslaat (telwerk fout) en je dus vet kunt gaan bijbetalen. zgn. Ferrari meters zijn niet gemaakt om terug te draaien alhoewel ze dat wel (vaak) kunnen maar is niet de zaak van de netbeheerder. Als je die belt zal die zeggen meneer/mevrouw onze meter telt op maar is niet gemaakt om af te tellen end of discussion.
    • Bij plaatsen van de laatste HDMI-Kabel in ons bezit zijn alle resoluties opnieuw te gebruiken, ook 2160p. Dankzij jullie hulp zeer goed resultaat. Rebox geeft aan geen Multiboot in de firmware te hebben of te dulden, kunnen jullie dit fixen? Mimisiku is er één gaan halen bij de dealer om te testen. Ben benieuwd. Good luck Mimisiku, laat iets weten.
  • Nieuwe aanmaken...