Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10562 onderwerpen in dit forum

• 11 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. hulp gevr voor win error code :8

• 7 reacties
    • 617 weergaven
  2. Web template

• 0 reacties
    • 956 weergaven
  3. Lotus 123 => Exell

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 7 reacties
    • 553 weergaven
    • 4 reacties
    • 520 weergaven
  4. gebruikers account ???

• 10 reacties
    • 613 weergaven
  5. isdn kaart instaleren

• 11 reacties
    • 634 weergaven
  6. Vanachter een firewall werken

• 7 reacties
    • 518 weergaven
    • 27 reacties
    • 1.7k weergaven
  7. Fout op pc???

• 5 reacties
    • 722 weergaven
    • 11 reacties
    • 546 weergaven
  8. wat is de root directery

• 2 reacties
    • 451 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 880 weergaven
  9. Spam

• 5 reacties
    • 891 weergaven
    • 4 reacties
    • 597 weergaven
  10. Draadloos internet

• 4 reacties
    • 527 weergaven
    • 2 reacties
    • 507 weergaven
  11. bezoekers krijgen op een website

• 6 reacties
    • 505 weergaven

• Is er niet een box van Octagon die Enigma2 en Android heeft?  Ik meen wel in dual boot, dus je bent m.i. beter af met losse apparaten. Waarom voor Android niet een Google TV dongle gebruiken maar de Mut@nt?
    • Epg werkt.  Helaas klopt het niet wat erop is.  Wat kan dat zijn? 
    • uhd in Duitsland verwacht ik niet meer in deze eeuw, 
    • Ik kan dat ook oplossen met TSDoctor of Videoredo TV Suite, dat is het punt niet. Na corrigeren maakt TSDoctor er een file van 5 minuten van. Maar ik heb de test een aantal keer gedaan, en elke file had dus een verkeerde grootte. Geluid werd niet opgenomen. En alles werd dus omgezet naar 720p30, aangezien Europese TV op veelvouden van 25 beelden per seconde draait is 30 niet ideaal voor vloeiende beelden.   Ik wil maar zeggen dat dit voor mij een weinig bruikbare oplossing zou zijn. Ik behoud ook graag de ondertiteling van Teletekst en DVB ondertitels als die er zijn, maar ik heb ze niet graag 'ingebrand' in het beeld, want de zenders waar ik er het meest nood aan heb, hebben vaak ondertitels die niet helemaal synchroon lopen. Als ze als aparte stream beschikbaar zijn kun je die nog bijregelen.Mijn PC kan natuurlijk heel mooie gladde lettertypes produceren, maar het is niet gezegd dat die set top boxen die de providers leveren dat ook doen. Tot slot: je moet maar hopen dat het eerste geluidsspoor niet dat met audiobeschrijving is, want je zult met dit systeem maar één geluidsspoor opnemen. En op dit moment wordt er zelfs geen geluid opgenomen, maar ik sluit niet uit dat het iets specifieks is doordat het via die laptop komt.   Conclusie: ik zal vasthouden aan DVB-C en DVB-S(2/X) tot het niet anders kan, want dit lijkt mij niet echt bruikbaar.
    • 22°W 11126 H 17250 Aut  ID: Reuters TV News
  • Nieuwe aanmaken...