Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10561 onderwerpen in dit forum

1. foute melding

• 6 reacties
    • 627 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. MySql Installeren...

• 12 reacties
    • 903 weergaven
  3. ADSL

• 2 reacties
    • 660 weergaven
  4. twee computers aansluiten

• 7 reacties
    • 761 weergaven
  5. Ongewenste pagina's

• 8 reacties
    • 842 weergaven
  6. FAT32 naar NTFS

• 8 reacties
    • 907 weergaven
  7. spoor 0 repareren

• 2 reacties
    • 919 weergaven
  8. Pinnacle PCTV-kaart

• 10 reacties
    • 6.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 472 weergaven
    • 0 reacties
    • 669 weergaven
  9. alweer virus bij kazaalite

• 4 reacties
    • 695 weergaven
  10. pps bestand

• 2 reacties
    • 578 weergaven
  11. snelheid startmenu

• 1 reactie
    • 929 weergaven
  12. ark soho IS104 router

• 0 reacties
    • 462 weergaven
  13. windows 2000 pro afsluiten

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  14. win xp prof opnieuw installeren

• 12 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 660 weergaven
    • 4 reacties
    • 865 weergaven
  15. hidden files

• 5 reacties
    • 720 weergaven

• Voor dat soort wissewasjes ga ik naar mijn garage.  Die doen dat gratis en ik heb geen stress.  Ook de batterij in de reserve sleutel gelijk even mee laten vervangen want die is vaak ook leeg. Ook bij niet gebruik.  Zo‘n batterij kost zo goed als niets.  En koop geen Chinese meuk of Duraleak‘s. 
    • Is deze nu al verkocht of hoe zit dat? Zijn de verzendkosten binnen Belgie?
    • Nu op ARTE: Nettrebko. Ze zingt Puccini.  Helaas kan ik dat wijf niet meer zien.  Ze staat volledig achter Putler en vindt het prima wat die crimineel allemaal doet  voor zijn Groot-Rijk Rusland.  Dus helaas gaat het bij mij gelijk het op een andere zender.  Ik snap niet dat er nog zenders zijn die het geblèr van die k*ttrut nog uitzenden. Vroeger keek ik er graag naar, nu niet meer dus. 
    • 1 x een wandje oid. schuren zonder stofkap om je rookmelders en je melder kan al dusdanig vervuild zijn dat je hem kan gaan vernieuwen. Maar ook als het vliegenfilter niet fijn genoeg is dan kunnen er spinnetjes en kleine vliegjes naar binnen die alarm veroorzaken. Sommige 230V melders hebben ook een 9V backup batterij en als die leeg is dan kunnen er ook vreemde zaken gebeuren.
    • Hier hangen 2 Firex gekoppelde brandmelders. En jaar hoor, gisterennacht om half 4 weer een vals alarm. Geen idee waarom.
  • Nieuwe aanmaken...