Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10560 onderwerpen in dit forum

1. opnemen

• 2 reacties
    • 453 weergaven
  2. netwerkkaarten in windows XP

• 7 reacties
    • 890 weergaven
    • 31 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 753 weergaven
  3. Backup W98 openen met W2000

• 2 reacties
    • 746 weergaven
    • 1 reactie
    • 883 weergaven
    • 13 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Windows "probleem"?

• 2 reacties
    • 732 weergaven
  5. compoort

• 5 reacties
    • 907 weergaven
  6. Windows-Lindows-Linux??? 1 2

• 19 reacties
    • 1.6k weergaven
  7. windows xp

• 6 reacties
    • 639 weergaven
    • 7 reacties
    • 2.8k weergaven
  8. HP III D Driver voor Windows 2000

• 3 reacties
    • 494 weergaven
  9. lettertypes WORD

• 12 reacties
    • 889 weergaven
    • 12 reacties
    • 4.5k weergaven
  10. DELL-laptop

• 4 reacties
    • 549 weergaven
  11. Probleem bij netwerkkaart???

• 11 reacties
    • 1k weergaven
  12. opstartdiskettes xp

• 3 reacties
    • 493 weergaven
  13. scherm hp laptop

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  14. Netmeeting gesprek

• 2 reacties
    • 865 weergaven

• Tussen Finland en Estland is in de Oostzee een stroomkabel beschadigd en heeft 2/3 van zijn capaciteit verloren. Het vermoeden bestaat dat een anker van een passerende olietanker "Eagle S", de kabel beschadigd heeft. Het gaat om de kabel, genaamd Estlink 2. Ook zijn verschillende datakabels in het gebied beschadigd. Volgens de Finnen is er sprake van ernstige sabotage.   Reparatie gaat minstens tot midden 20025 duren.   Het aantal energie en datakabels wat ondertussen beschadigd is, groeit gestaag. Het toont een kwetsbare plek aan in onze energie en informatie voorziening, de leverzekerheid komt steeds meer in gevaar.
    • Ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.😉
    • Of het iets uitmaakt weet ik niet maar mijn kaart draait op 450 MHz, 357 MHz. is de default instelling van Oscam.   Mijn Oscam is ingesteld door Oscam butler.  
    • Ik ben juist logisch aan het elimineren geslagen, een nieuwe image flashen was een laatste noodrem... De oscam configuratie bestanden zijn gewoon de minimale basis bestanden die je makkelijk overal terugvind en waarmee de box jaren goed gewerkt heeft. Ik doe niet aan cardsharing, heb maar één decoder aangesloten. Het feit dat ik op een andere decoder ben gaan testen en hetzelfde tegenkwam is voor mij reden te geloven dat het aan de smartcard ligt. Ik laat de box voorlopig op stanby staan, en wonder boven wonder hij blijft werken, wat hij enkele dagen terug niet deed! (zelfs vanuit stanby) Wanneer zich de storing nog eens voordoet zal ik de log exporteren en hier posten. conf.txt server.txt user.txt   Config.txt   [global] disablelog                = 1 disableuserfile                = 1 usrfileflag                = 0 maxlogsize                = 10 preferlocalcards            = 1 saveinithistory             = 1 lb_mode                    = 0 unlock_parental                = 1 [webif] httpport                = 8081 httpallowed                = 10.0.0.0-10.255.255.255,172.16.0.0-172.31.255.255,192.168.0.0-192.168.255.255,127.0.0.1 [dvbapi] enabled                    = 1 pmt_mode                = 6 au                    = 1 user                    = dvbapiau boxtype                    = dreambox     Server.txt.   [reader] label                         = lower_card enable                        = 1 protocol                      = internal device                        = /dev/sci0 detect                        = cd group                         = 1 emmcache                      = 1,3,15 audisabled                    = 0 mhz                           = 357 cardmhz                       = 2700 ratelimitecm                  = 4 ratelimittime                 = 9000 srvidholdtime                 = 2000 ecmunique                     = 1 [reader] label                         = upper_card enable                        = 1 protocol                      = internal device                        = /dev/sci1 detect                        = cd group                         = 1 emmcache                      = 1,3,15 audisabled                    = 0 mhz                           = 357 cardmhz                       = 2700 ratelimitecm                  = 4 ratelimittime                 = 9000 srvidholdtime                 = 2000 ecmunique                     = 1     user.txt   [account] user             = dvbapiau pwd             = disabled         = 0 group             = 1,2 au             = 1
    • In OpenPLi zit een automatische DiSEqC configurator. Geen idee of dat ook in VTi zit.
  • Nieuwe aanmaken...