Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10578 onderwerpen in dit forum

1. vga kaart 1 2

• 23 reacties
    • 2.7k weergaven
  2. cdr-w defect

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. windows xp

• 8 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. notebook HP

• 6 reacties
    • 848 weergaven
    • 9 reacties
    • 2k weergaven
    • 7 reacties
    • 945 weergaven
  5. PDF files protected

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. USB na opstart

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  7. België krijgt Netwerk Televisie

• 2 reacties
    • 880 weergaven
    • 9 reacties
    • 1k weergaven
  8. error

• 1 reactie
    • 773 weergaven
  9. KaZaA Virus

• 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. Avid Xpress 3.0

• 3 reacties
    • 715 weergaven
  11. windows xp

• 9 reacties
    • 832 weergaven
    • 6 reacties
    • 829 weergaven
  12. progamma R A R

• 6 reacties
    • 712 weergaven
  13. Netwerk porbleem

• 12 reacties
    • 921 weergaven
    • 4 reacties
    • 9.2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 595 weergaven

• Opmerkelijk, dat symbooltje betekent nl. 'gecodeerd'. Ik heb (momenteel) geen OpenATV.
    • Die bekabeling heb ik nieuw laten aanleggen en door een vriendelijke Ziggo Monteur laten doormeten die was ruim voldoende. En aan mijn apparatuur kan het niet liggen. Het zou eerder kabelkast buiten voor de flat kunnen zijn die eens drie dagen door een HWA lek constant in een stortvloed stond. Roest van de connectoren in die kabelkast zou het kunnen zijn, na 2jaar van die gebeurtenis. Maar dan zou m'n internet ook moeten kwakkelen die komt uit dezelfde groen kabel naar de splitter.   @AEO is dat een streaming kastje van odido en daar hoort een glasvezel modem met een router erachter en router bij ?  
    • Incorrect. Volg de link, voer een bestaand adres in (gebruik zip code 39056) en kies dan 1300 Mbit internet met de 125 tv kanalen.
    • Het hangt ook samen met waar je woont in de USA.  Zo lijken de tarieven in Mississippi aanzienlijk lager te liggen.  Snelle blik geeft vanaf $ 30,- inclusief 125 TV kananlen.  Zie (bijvoorbeeld): https://www.inmyarea.com/internet/mississippi/meridian  Hopelijk mag deze link, ik geloof niet dat iemand daar gaat shoppen.....
    • De lagere teruglevering komt onder meer  doordat de zon vorig jaar ongeveer 6% minder scheen. Ook hebben consumenten hun zonnepanelen soms uitgezet om hun terugleverkosten zo laag mogelijk te houden. Ook wordt er meer zon energie zelf gebruikt, door tijdens zonnige uren een wasmachine, droger, vaatwasser of airco te laten draaien, of een elektrische auto op te laden.   De teruglever vergoeding wordt steeds verder afgebouwd en gaat minder dan een cent per kWh opleveren. Tegelijk moeten consumenten een teruglever vergoeding gaan betalen.   Nu het minder gaat opleveren zien veel mensen af van de plaatsing van panelen.
  • Nieuwe aanmaken...