Ga naar inhoud


Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...


2544 onderwerpen in dit forum

  1. 3310 hulp

    • 1 reactie
    • 797 weergaven
  2. philips fisio 120

    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.3k weergaven
  3. KI uitlezen

    • 2 reacties
    • 808 weergaven
  4. Sim clonen voor autotel. 1 2

    • 23 reacties
    • 3.6k weergaven
  5. Handleiding G7100

    • 0 reacties
    • 683 weergaven
  6. samsung e700

    • 3 reacties
    • 702 weergaven
  7. samsung n500

    • 0 reacties
    • 521 weergaven
  8. nokia 3650 simlock vrij

    • 3 reacties
    • 545 weergaven
  9. alcatel 331 simlock vrij maken

    • 0 reacties
    • 792 weergaven
  10. games nokia 6610

    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.8k weergaven
  11. 'Datakabel

    • 1 reactie
    • 987 weergaven
  12. gprs

    • 5 reacties
    • 800 weergaven
    • 1 reactie
    • 684 weergaven
  13. Wallpaper downloaden???????

    • 4 reacties
    • 874 weergaven
  14. aantal 3310 vragen

    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
  15. verbieden erotische logo's in kath.inst.

    • 3 reacties
    • 889 weergaven
  16. gsm uitlezen

    • 4 reacties
    • 3.4k weergaven
  17. Samsung SGH C100

    • 1 reactie
    • 971 weergaven


  • Berichten

    • Wat is er eigenlijk met tuner A? Kan je die niet gebruiken?
    • App op de telefoon en dan casten naar een Chromecast die op een HDMI ingang van je versterker zit? Of audio via bluetooth?
    • Nou die risotto is al een week geleden in de afval gegaan en afgevoerd... Dus daar hoef ik hem zeker niet meer te plaatsen, maar voor de zekerheid heb ik er wel één besteld + zakje ceder hout snippers voor mijn klerenkast. Der is niks meer te vreten voor die motten behalve mijn vloerkleed... Dus dagelijks stofzuigen. https://www.milieucentraal.nl/huis-en-tuin/ongediertebestrijding/motten/    
    • Ik en vele andere hebben altijd al, of nouja sinds de jaren 90 de optie gehad om bergen gedownloade muziek af te spelen zonder er een cent voor te betalen, nahja storage en stroom en tijd is ook geld uiteraard. Maar dat maakt radio nooit overbodig.    Het probleem zit 'm veel meer in het feit dat je met een streekomroep een te groot gebied moet bedienen, juist daardoor gaat die binding er minder zijn.  En hetzelfde speelt bij de regionale omroepen, ik ben niet geïnteresseerd wat er in Arnhem of Nijmegen gebeurd ik woon in het westelijke deel van Gelderland en mensen die in Apeldoorn wonen of de achterhoek ervaren hetzelfde.  En nu krijg je dat de streekomroepen in het vaarwater van de regionale omroepen komen, waar ze  dan ook nog mee moeten gaan samenwerken blijkbaar. Ik zie niet in hoe dit wat toevoegt.     Ik zou het anders doen, geef die regionale omroepen een regiovenster op NPO 3 en maak Radio 1 ook volledig regionaal.  Dan kan de landelijke frequentie van R1 naar Radio 5.     De lokale omroepen zou ik weer meer lokaal maken en ik zou ze van de FM af halen zodat de frequentie ruimte door kan naar commerciële landelijke stations voor meer gevarieerd aanbod.  Dan hoeven de lokale alleen maar voor DAB+ te betalen met subsidie of niet, moeten ze zelf weten.  Maar DAB+ geeft ze juist een vele malen groter bereik dan FM ze ooit gaf dus dat zit wel goed. En zoals ik al eerder hebt geschreven het is doelgroep radio, het moet leuk zijn en niet financieel gemotiveerd of krom liggen van de regels.    
    • Telesat zit op 13 oost dus dan blijft over CD of TVV of inderdaad FTA.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...