Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2548 onderwerpen in dit forum

1. ringtones

• 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  2. poly ringtones 7250

• 1 reactie
    • 892 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.5k weergaven
  3. 3310

• 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 947 weergaven
  4. Nokia 7250

• 5 reacties
    • 803 weergaven
  5. Sim kaart geweigerd

• 7 reacties
    • 18.5k weergaven
  6. Full Flash 4.50 voor nokia 3330

• 1 reactie
    • 988 weergaven
  7. logomanager

• 0 reacties
    • 634 weergaven
  8. Is deze telefoon goed?

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  9. unlock code/methode voor Ericsson A1016s??

• 3 reacties
    • 820 weergaven
  10. 3310 = 3315 !!!!

• 9 reacties
    • 1.7k weergaven
  11. Spaanse SIM

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  12. Gsm's met veel bereik..

• 14 reacties
    • 4k weergaven
  13. Alcatel houdt je in het oog

• 7 reacties
    • 1k weergaven
  14. Twinsim

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  15. simkaart

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  16. sim kaart copie maken??? 1 2

• 16 reacties
    • 4.3k weergaven
  17. Games Downloaden

• 1 reactie
    • 658 weergaven
  18. 3310

• 3 reacties
    • 944 weergaven

• Leesvoer : https://www.coa.nl/nl/lijst/het-waar-dat-asielzoekers-niet-werken
    • Kortom, werken moet beter beloond worden dan niet werken, om wat voor reden dan ook.   Hier 2 huizen verderop zitten sinds kort statushouders. Geen werk.   Zij hebben geen zorgen over de energierekening of de zorgkosten of de steeds hogere prijzen in de winkels. Met de feestdagen was er daar niemand thuis, pas eind week 1 weer.   Ik werk fulltime en de vrouw parttime en we moeten financieel goed opletten. Elke morgen gaat de wekker om te werken. Maar we klagen zeker niet. De koelkast zit vol.   Doen zij iets goed en wij iets fout?   Ik heb regelmatig het gevoel dat wij als werkenden meer moeite moeten doen om hetzelfde als hun te bereiken terwijl zij elke dag thuis zijn en àlles aangereikt krijgen.   Het geeft ons een oneerlijk gevoel.      
    • Sorry, was even een vergelijking, weer on-topic.
    • Ik dacht dat beide lampjes op het modem naast de ethernetaansluiting behoren te knipperen, de groene gaan ook niet optimaal, soms uit, dan weer aan, maar ze heeft geen 1GB, dat kan het modem niet eens verwerken als ik het goed heb, deze werkt met wifi 5. Ik heb toen ik nog Ziggo had een rechthoekige zwarte modem i.v.m. 1GB verbinding, ik dacht dat Ziggo die oude modems er inmiddels uitgegooid had.   Bedraad in een drukke omgeving heeft volgens mij wel de voorkeur, echter kwam ik er achter dat als ik het modem in de woonkamer had gezet, deze niet gaat werken, de kabel in de muur lijkt niet aangesloten te zijn, daardoor heb ik een losliggende kabel door gang van de meterkast naar de woonkamer aangesloten.
  • Nieuwe aanmaken...