Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2551 onderwerpen in dit forum

1. Kopieëren van GSM SIM kaart?

• 3 reacties
    • 6.6k weergaven
  2. UNLOCK??????

• 0 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 3.1k weergaven
  3. unlock 3310

• 8 reacties
    • 3.5k weergaven
  4. gsm programma?

• 1 reactie
    • 4.1k weergaven
  5. Puk code kwijt

• 8 reacties
    • 4.9k weergaven
  6. telefoon beveiliging code vergeten 3310

• 1 reactie
    • 4.2k weergaven
  7. e-mailgateway adres

• 0 reacties
    • 3.6k weergaven
  8. Phoenix prog voor GSM

• 1 reactie
    • 8.6k weergaven
  9. simkaart copy

• 12 reacties
    • 8.3k weergaven
  10. Nokia 3210 unlocken

• 3 reacties
    • 8.3k weergaven
  11. Pincode Simkaart

• 1 reactie
    • 9.7k weergaven
  12. handfree car-kit

• 1 reactie
    • 3k weergaven
  13. nokia 3210 doet raar

• 0 reacties
    • 4k weergaven
  14. hoe data overbrengen ?

• 3 reacties
    • 11.9k weergaven
  15. Sat4All operator logo

• 1 reactie
    • 3.8k weergaven
  16. data cable 3310

• 2 reacties
    • 6.3k weergaven
  17. KPN past prepaid bellen aan.

• 5 reacties
    • 12.1k weergaven
  18. Mastera Simkaart en Nokia 6150

• 2 reacties
    • 4.5k weergaven
  19. 3210

• 2 reacties
    • 10k weergaven

• Wil je de 23,5e ook nog toevoegen, dan moet deze weer op 177mm afstand van de Hotbird-lnb af staan hart op hart. Dat is op 278,5mm van de 7 oost-lnb. Dat gaat niets worden met de 7 oost in het midden. De rail is daar 11cm te kort voor.  
    • Ontvangst via de App van Canal+ heb ik enige maanden gebruikt, nadat ik met de satelliet via hen gestopt was, vanwege problemen met hun smartcam 803, die door Canal+ niet werden opgelost. Dat bleek meteen ook een stuk goedkoper te zijn. Via Odido, waar ik al internet via glasvezel had, bleek ik tegen dezelfde kosten en eveneens via een App, ook tv te kunnen kijken. Daarom heb ik ook het kijken via de App van Canal+ opgezegd. En zo ben ik sinds 21 maart 2025 geen klant meer van Canal+. Goed gedaan Canal+, het is eindelijk gelukt om mij als klant van tientallen jaren kwijt te raken! Op 7 april is mijn abonnement via Odido begonnen. In die 2½ week zonder abonnement was ik op vakantie. Als ik de App van Canal+ ga vergelijken met die van Odido, dan vind ik die van Odido beter. Hij werkt iets sneller, de programmagids is wat overzichtelijker, en ik kan in het basispakket o.a. weer naar Discovery kijken. Daarnaast ook Animal Planet, Eurosport 1 en 2, TLC, HGTV, My Zen, maar ook History, National Geographic, National Geographic Wild en behalve alle regionale tv zenders ook heel veel lokale zenders uit heel het land. Love Nature en Fightbox zijn er echter niet bij, maar het pakket van Odido is veel uitgebreider. De schotelantenne blijft echter, want de vele zenders uit het Verenigd Koninkrijk zijn nu eenmaal alleen met de schotel te ontvangen. Hopelijk zullen al deze zenders nog vele jaren via de schotel beschikbaar blijven.
    • De laatste dagen zie ik op "STAR Channel" ook verstoringen. Kort, het valt een ander nauwelijks op maar ik zie het duidelijk. Ik heb geen idee of het om dezelfde (soort) storing gaat om dat er een overeenkomst is maar ik wou het toch even melden.   O ja, via een DVB-C kabelaar
    • Verstappen 7e in de 2e vrije training.loopt weer gigantisch te mopperen op z’n wagen. Het ouwe liedje. Morgen staat ie dan weer op de eerste plaats alsof er niks aan de hand is en iedereen loopt hem weer in de hemel te prijzen. 
  • Nieuwe aanmaken...