Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18281 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 8.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 7.6k weergaven
    • Sat4all vriend

mn hoekie wat koeler houden 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 6.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Adblocker

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 7.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Welk model Karcher? 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 12.3k weergaven
  1. Heeft deze disclaimer zin?

• 0 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 5.3k weergaven
  2. zere poot

• 11 reacties
    • 5.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 4.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke KWh tussenmeter heb ik nodig ?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 15.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.4k weergaven
    • Sat4all vriend

hoe krijg je bamboe dood...

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 124.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.5k weergaven
    • Sat4all vriend

remeha cv W28 eco probleem

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 33.5k weergaven
  3. Wie is eigenaar van de data van je Tesla-auto?

• 0 reacties
    • 3k weergaven
    • Sat4all vriend

Dag van nationale rouw 1 2

• Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 7.1k weergaven

• Denk dat, als ik het aan mag vullen voor Con, dit duidelijker wordt met het volledige gezegde Stille wateren hebben diepe gronden zij die weinig zeggen hebben vaak het onvoorspelbaarste karakter   Mijn vader gaf altijd de uitleg aan het gezegde Van voren pronk van achteren stront (een verbastering van "van boven pront van onderen stront") in de dagelijkse omgang is er niets op aan te merken, achter de voordeur een onmogelijk mens met een flinke gedachten kronkel.   Een oud directeur zei altijd in dit soort situaties Hoe groter de geest, des te groter het beest. hoe intelligenter iemand is, hoe beestachtiger hij zich vaak gedraagt
    • hoe dat juist moet weet ik niet. ik heb TV Vlaanderen wel werkend maar niet alle zenders van BASIC abbo zijn zichtbaar. ik zie wel als ik naar een zender kijk die zichtbaar is met basic light dat als ik  keer Ok knop in de linkerbovenhoek Basic light komt te staan met frequentie enz van die zender. Dit is ook zo als ik op een zender ga staan die zichtbaar is vanaf baxic abbo. Het rare is dat bv zender History, love nature, disney xd hd, nickelodeon  van abbo Basic wel te bekijken zijn en Crime-invenstigation, DAZN pro leagua , ,sport 10, .... van basic niet te bekijken zijn.
    • Als je Pli installeert krijg je normaal een werkende OSCAM voor TVV geïnstalleerd.    Welke kanalen werken niet? Alle TVV kanalen,  of enkel de extra kanalen?    Mvg
    • Al lang gedaan, dat valt bij mij  onder "een hoop opruimen"... Is / was overigens heel wat groter.....
    • Inmiddels 2 weken - bij tijd en mogelijkheid - aan het ‘spelen’ met de nieuwe Rebox 8401-UHD PVR. Even een ‘heads-up’   rbxTV App 2.1.38 update (Talen NL, UK, DE en CZ) toegevoegd   kleine bugjes HDMI fout bij het starten van Amazon Prime Drukken op ‘OK’ en de film opnieuw starten lost het probleem op. Treedt slechts eenmalig op bij het starten. Daarna werkt het prima.   Bij langdurig kijken via IPTV (Amazon, Videoland) en dan terugkeren naar satelliet kijken middels CI module (witte Nagra) komt geen beeld. De CI module wordt niet herstart. Op te lossen met een Restart of het uit/inschuiven van de CI module. NIET getest met de CAM701 en CAM803! Bezit deze modules wel, maar zijn nu zonder abonnement (dus geven geen beeld)   FastScan werkt uitsluitend in DiseqC 1.0 modus! Ook is de satellietbezetting ‘hard-coded’ dus A1, A3,A2,HB. Andere volgorde werkt niet. Ook het truckje eerst scannen met DiseqC 1.0 en dan later de satellieten instellen met DiseqC 1.1 levert geen beeld op.   Ook is de beeldinstelling belangrijk. De box scaleert niet zelf, maar stuurt uit wat je instelt. Dat was een leuk langdurig zoektochtje. Bij een foute instelling had ik een heel mooi fenomeen: slow-motion beeld met audio drop-outs. Zoeken dat we gedaan hebben (denkende de box is stuk)! Dus beeld instellen op PAL modus en in geval van een 4K TV ook 2160/50Hz of 2160/60Hz. De variant op 24Hz of 25Hz geeft je onherroepelijk bovengenoemd fenomeen.   HDR/HLG10 werkt niet automatisch (althans: bij mij niet). UHD geeft gewoon beeld maar met ‘gewone’ helderheid… Uiteraard kun je dit handmatig corrigeren   Voor de rest werkt het boxje feilloos. Beeld en geluid zijn goed.. De omschakeltijden zijn Oké in overweging nemende dat er een CI module gebruikt moet worden.    Alle genoemde CI modules werken prima in deze box: de witte CI met losse smartcard, de CAM701 en CAM803 worden keurig herkend en geïnitialiseerd.   Vanwege de Android firmware kun je straffeloos de Canal+ App, TV-Vlaanderen, Film1 App installeren zodat je óók de IPTV zenders van deze aanbieders kunt bekijken zodat je niet aangewezen bent op de ‘gecastreerde’ provider boxen die echt rete-traag zijn..   Enige wens is dat er ook nog picons geïnstalleerd kunnen worden…
  • Nieuwe aanmaken...