Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18286 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.8k weergaven
  1. eetsmakelijk

• 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 3.6k weergaven
    • Sat4all vriend

hoe gaat het met Ome Merde? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 31 reacties
    • 9.4k weergaven
    • 15 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 18 reacties
    • 5.4k weergaven
  2. Waar wordt Dragon Ball Z uitgezonden?

• 1 reactie
    • 2.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven
  3. Nelson Mandela overleden (95)

• 8 reacties
    • 5.6k weergaven
  4. *Titel gewijzigd: Fanmail ;) 1 2

• 20 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 881 weergaven
    • Sat4all vriend

Huurcooperatie eist verlaten woning ivm asbest 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 13.6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 4k weergaven
    • Sat4all vriend

Zwarte Piet racisme 1 2 3 4 7

• Sat4all vriend
    • 92 reacties
    • 31.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 596 weergaven
    • 10 reacties
    • 5.1k weergaven
    • 16 reacties
    • 10.1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 50 reacties
    • 13.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.9k weergaven

• De wisselaar kan de cd niet plaatsen en ik hoor wat getik en beweging dat uiteindelijk na een 10 tal  seconden stilvalt Het toestel is van m'n vriend zijn overleden ouders,  en heeft een emotionele waarde... Is een heksentoer om de cd 2 & 3 eruit te halen. Is een unieke kans om zijn cd's op memstick te zetten en bewegende delen buiten funktie te houden....
    • 30°W 12596 V 4800 Aut ID: E-285 MAIN FASHION IIFEMA MADRID 2025
    • Dank voor je reactie.   Ik had ondertussen ook al wat gevonden : Video Duplicate Finder Ik heb even geprobeerd (op windows) om het aan de gang te krijgen maar niet gelukt, voor het installeren op linux heb ik hulp nodig, dus dat komt nog. Andere soortgelijke programma's ( nou ja, op die site wordt dat nogal eens ruim genomen ) https://alternativeto.net/software/video-duplicate-finder/   Dat klinkt leuk, maar waar draai je dat dan op, apparaat/software.   Ja, voor mijn eigen opgenomen bestanden kan ik dat behoorlijk voor filteren, als ik nou een seizoen, aflevering oid had bij de opname, EPG dan was dit niet nodig. Ik heb het idee dat die info er wel is maar ergens blijft steken.   Dit was ook een vraag in de categorie : er is vast al over nagedacht cq dit moet vast al bestaan. Dat het bewerkelijk en langdurig zal zijn dat had ik ook al bedacht.
    • Hallo. Volgens radio -tv-nederland gaat er vanuit Stadskanaal uitgezonden worden met een vermogen van 4kW (ERP). Winschoten is 0,6kW.  
    • Eutelsat 16A - 16°E  11595 V 30000 3/4  ID: Test SC  (TV Koper - Capodistria) Astra 2E/F/G - 28,2°E 11225 V 23000 2/3  ID's: IQRA Bangla, Islam TV en IQRA TV      
  • Nieuwe aanmaken...