Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18203 topics in dit forum

    • 28 reacties
    • 37.6k weergaven
  1. Aritech transport-pc 1 2

    • 22 reacties
    • 30.2k weergaven
    • 37 reacties
    • 10.9k weergaven
    • 10 reacties
    • 8.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 19.9k weergaven
    • 10 reacties
    • 5.4k weergaven
  2. conflict met warenhuis

    • 10 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 739 weergaven
  3. Uitval Satteliet

    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 18 reacties
    • 12.5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 9 reacties
    • 7.6k weergaven
  4. Hor voor schuifpui

    • 3 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Kijk daar wordt ik blij van. 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 10 reacties
    • 6.2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 10.9k weergaven


  • Berichten

    • @Mojo Klopt helemaal. Ik ontvang YouTube gewoon op mijn oude tv dmv de Arris van KPN.   Wat is daar zo vreemd aan? Zeker te warm vandaag (30 graden) dat je het niet snapt.
    • Steve: Wat je me probeert te vertellen, heb ik in mijn bijdrages al uitgelegd. Even bij de les blijven. Ik wil niks goedkoper, maar wel een betrouwbare verkoper, en daar schaar ik jouw “ China “ niet onder…! Dat ik print zelf wil verwisselen, is, dat ik de rompslomp wil voorkomen, van het opsturen, de wachttijd, die dat ook met zich mee brengt, en de wijze, waarop dit vervoer plaats vindt. -Laatst kwam onze andere 65’’ tv terug, staand op één hoek in een post-kar….Ik was te verbouwereerd er een foto van te nemen… - Om dat te omzeilen heb ik het bedrag van €125,- wel over. Je moet ook begrijpen, dat dit geen nood-geval is. Er functioneren nog twee hdmi aansluiingen, van de drie; in principe is dal voldoende voor ons. zo lang, dat de bliksem niet nog eens toeslaat.. Ik ben deze topic ook gestart, om mensen attent te maken op de mindere klanten-service, die bij Philips tegenwoordig geboden wordt; in ieder geval wel bij ons, en in twee aparte gevallen. Misschien kan je duidelijker zijn, met “ complete set printen “; ik moet er maar één hebben!! En Eindhoven is grote stad, en niet naast mijn deur…. Toch dank voor je mee denken.
    • Je kunt dan net zo goed de fles meteen aan de mond zetten.😅
    • Dank!   (Het blijft wel behelpen met die vertaalmachine. Wat een krom Nederlands her en der.)
    • Ik heb hier ook horren maar die kunnen niet verschuiven bij harde wind. Je kunt hier ook rustig buiten zitten. Mogelijk doordat hier momenteel water niet lang staat. Ik houd de plassen in de kuilen op de paden in de buurt in de peiling en meestal zijn ze na 4 dagen verdwenen. Een paar jaar geleden heb ik een pak zout gestrooid in een kuil waar duizenden muggenlarven zaten en de volgende dag waren ze kassie wijlen. En bij een bejaardencentrum de directeur erop gewezen dat een stilstaand minivijvertje bij de ingang ook vol larven zat.   Open water zit hier ook op 2 km , aan de westkant iets verder en noord en oost erg ver weg. Het bos zal het niet zijn want daar zitten we aan 3 zijden in. Levert geen muggen, wel teken. Maar goed, voorlopig klop ik af en tot nu een stuk of 3 muggen meegemaakt dit jaar en afgeklopt. Twee keer wakker geworden rond een uur of 5 van dezelfde (ze pakken m'n lief niet maar wachten op mij) en wat deet om m'n hoofd gesmeerd en dan liet die me ook met rust. De ochtend daarna geplet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...