Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18287 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

21:15 André van Duin de DIKVOORMEKAARSHOW op één.

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 41 reacties
    • 5k weergaven
    • Sat4all vriend

SchlagerTV moet blijven op de schotel ! 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 3.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.9k weergaven
  1. snelheid internet test

• 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 734 weergaven
  2. Proficiat C.C.

• 3 reacties
    • 888 weergaven
    • Sat4all vriend

Wat zijn Spiders ?

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 934 weergaven
  3. zekering berekenen groepenkast 1 2 3

• 34 reacties
    • 38.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.5k weergaven
    • 12 reacties
    • 12.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 702 weergaven
  4. Levend cluedo

• 1 reactie
    • 16.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Wie wil mij helpen met een excelsheet maken? 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 30.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 530 weergaven
    • 4 reacties
    • 779 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 19.6k weergaven
  5. nieuwe omroep 1 april grap?! 1 2

• 23 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.3k weergaven

• Bedankt voor de goede uitleg ivm programmamatie via WebIF en instelling van DM afstandsbediening .. Dat werkt nu al .. OOk heb ik de Afstandsbediening aan de praat gekregen  Ik heb ni in een Video op jullie site gezien dat er een batterijtje inzit in de Tuner Moet die soms worden vervangen en wat is dan het Type nr   Hartelijke groeten   Robert
    • BedanktIk hebn afstandsbedieningen voor mijn DM7020HD , en een paar DM500 HD die nog zijn opgesteld hier en voor een DM 100 en de vraag is of ik die voor mijn teruggekomen Formuler F1 ook zou kunnen gebruiken.    
    • Er zal inderdaad nog een firewall tussen zitten waar de poorten potdicht zitten. Maar hoe wil je dan de boxen koppelen? Dan moeten er toch ook poorten opengezet worden?
    • @Michel Al die koffie... Kijk uit voor je bloeddruk. Ik heb net gedoneerd. Koop dr maar een 🍺 biertje van! Groetjes en succes, D-box 
    • Heb er wel eens wat over gelezen met dat het transport dan wel interessant is maar dat het omzetten naar iets wat bruikbaar is juist peperduur is. Ook is het niet allemaal halleluja want een belangrijk gevaar zijn DC lekstromen welke je met AC dus niet hebt. Zo wordt er gewaarschuwd voor instortende bruggen nadat deze voorzien zijn van DC ledverlichting waardoor het betonstaal ernstig wordt aangetast door deze lekstromen. Ook worden PV installatie in de buurt van metalen gasbuizen steeds vaker afgewezen vanwege deze DC lekstromen. Ik heb een stuk gelezen waar men aangaf dat 1A DC lekstroom bij een spanning van 850V al zo'n 10 kg ijzer per jaar laat verdwijnen. Lees ik dan rapporten waar lekstromen van 3A geen uitzondering zijn dan denk ik dat er eerst nog heel wat water naar de zee stroomt voordat dit toegepast gaat worden in de woonwijk.
  • Nieuwe aanmaken...