Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. Winteruur: bulshit 1 2 3

    • 39 reacties
    • 9.9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 131 reacties
    • 37k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3.7k weergaven
  2. Te koop

    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. Prijs stijging door hoge dollar

    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.9k weergaven
  4. Wat vinden jullie van de Sony Xperia X1 gsm telefoon ? 1 2

    • 16 reacties
    • 3k weergaven
  5. Opgelet bij het ophangen van een schotelantenne 1 2

    • 25 reacties
    • 8k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 14 reacties
    • 2.6k weergaven
  6. Is de HP 6720s gelijkwaardig aan HP 550 ? 1 2

    • 16 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 713 weergaven
    • Sat4all vriend

    Vraag over isoleren

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 7.5k weergaven
  7. Bonnetje vervaagd

    • 12 reacties
    • 5.4k weergaven
  8. Gooi maar weg. 1 2

    • 17 reacties
    • 5.5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Weg met die bladblazers! 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 32 reacties
    • 7.7k weergaven


  • Berichten

    • 28,2°E 12694 V 7200 Aut  ID: CSIO 2024 Main uit Barcelona
    • Hallo ik ben nieuw hier op het forum en in de hobby. En ben dus al snel op een voor mij vreemd probleem gelopen. Ik ben al een jaar of twee een astra 3b kijker zonder problemen. Nu ben ik de hobby wat meer aan het uitberijden en heb ik een freesat v8 finder gekocht, een schotel los van de al draaiende gezet voor het zoeken naar andere satalieten. Maar nu komt het, mijn freesat v8 vind hotbird heel eenvoudig met 87 strength en 77 quality, maar mijn redline g140 die het naar mijn idee gewoon goed doet (astra1 en astra3b) ziet niks. Ik kan op de freesat gewoon alles (fta) kijken (op de coax plug uit de redline) maar de redline ziet geen sataliet op hotbird. Ik weet dus dat het goed uitgelijnd staat maar niks nakes nada.   Wat nu? Ps. Welke info moet ik hier bij vermelden?.
    • bron : https://support.discoveryplus.com/nl/Answer/Detail/000004067 discovery+-abonnement stopt Op 5 december 2024 stopt discovery+ in Nederland. Liefhebbers van discovery+ kunnen een deel van het discovery+-aanbod blijven kijken op HBO Max.  HBO Max combineert discovery+ met meer: Het beste van discovery+: Stream iconische series van Discovery-merken. Het beste van HBO Max: Stream Max Originals plus entertainment van o.a. HBO, Warner Bros.,het DC-universum. Wat gebeurt er met mijn discovery+-abonnement? Kijk voor informatie over je abonnement en eventuele restitutie hieronder bij de aanbieder die de abonnementskosten voor discovery+ in rekening brengt: discoveryplus.com   Als je een discovery+-abonnement hebt via discoveryplus.com, gaat het als volgt: Je discovery+-abonnement stopt. We verhuizen je discovery+-accountgegevens naar HBO Max. Wanneer loopt mijn discovery+-abonnement af? Maandabonnees: Je discovery+-abonnement stopt op je volgende verlengingsdatum na 5 november. Daarna wordt er niets meer in rekening gebracht voor je abonnement .  Opmerking Om je volgende verlengingsdatum te vinden, meld je aan op discoveryplus.com, selecteer je profiel (rechtsboven) en vervolgens Account. Jaarabonnees: Zodra de dienst is gestopt, ontvang je een restitutie voor de rest van je abonnementstermijn. Je wordt terugbetaald via de betalingsmethode die je hebt gebruikt bij aanmelding voor je abonnement. App Store (Amazon, Apple, Google)   Als u wordt gefactureerd door een app store, gebeurt het volgende: Maandabonnees: Je discovery+-abonnement eindigt op de eerste factuurdatum na 5 november. Daarna wordt er niets meer in rekening gebracht voor je abonnement. (Je vindt je verlengingsdatum in de app-winkel waar je je abonnement bent begonnen.) Jaarabonnees: Vanaf 5 december 2024 stopt discovery+ in jouw land. Zodra de dienst is gestopt, ontvang je een restitutie voor de rest van je abonnementstermijn. Je wordt terugbetaald via de betalingsmethode die je hebt gebruikt bij aanmelding voor je abonnement. Na afloop van je discovery+-abonnement kun je een select aanbod aan discovery+-content streamen op HBO Max. Ontdek de mogelijkheden op HBOMax.com.
    • 7°E 11662 V 1999 Aut  ID: KTV SNG
×
×
  • Nieuwe aanmaken...