Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18206 topics in dit forum

    • 12 reacties
    • 2k weergaven
    • 21 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 20 reacties
    • 3.4k weergaven
  1. De nozem en de non

    • 9 reacties
    • 4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Vannacht zomeruur 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 37 reacties
    • 6.8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Verschil tussen Nederlanders en Hollanders 1 2 3 4 5

      • Sat4all vriend
    • 62 reacties
    • 57.8k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 717 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  2. Leuke Test

    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  3. DRM (Digital AM) field tests. Zeer indrukwekkend..!

    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe moderator 1 2 3 4

      • Sat4all vriend
    • 50 reacties
    • 7k weergaven
    • 15 reacties
    • 1.9k weergaven
  4. webwinkel

    • 7 reacties
    • 927 weergaven
    • Sat4all vriend

    meeuwen eten merels 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. Heeft een 1 euro misdruk enige waarde? 1 2 3

    • 42 reacties
    • 60.8k weergaven
    • 20 reacties
    • 3.7k weergaven


  • Berichten

    • Inderdaad, Max moest flink uitwijken.
    • mijne blijft de klok wel juist  openatv 7.3 en als dat niet werkt tja helaas dan maar 
    • Nou Drs. IJzerbout,  Vanwege jouw woonplaats heb jij dit evenement waarschijnlijk niet bezocht.    Om jouw relatie met je kinderen en eventuele kleinkinderen goed te houden, heb ik als eenmalige speciale Sat4All-reporter speciaal voor jou een foto gemaakt. Ik hoor graag de reacties van jouw nageslacht! 🤣      
    • Vandaag was het zover: 50 jaar terug verdwenen de Nederlandse zeezenders van hun plek voor de Scheveningse kust. Ik ben met heel veel plezier vandaag in Amsterdam aanwezig geweest op het evenement. Op weg van Drenthe naar Amsterdam geluisterd naar de programma's op Radio 5 over de Engelse zeezender Radio London en nog een stukje over Veronica. In Amsterdam uiteraard uitgebreid de tijd genomen om de Norderney te bekijken. Daarnaast veel gesproken met andere fans en ook met diverse DJ's die aanwezig waren. Echt een top evenement! Op de terugweg drie uur lang geluisterd naar de speciale uitzendingen van André van Os op Radio Caroline (648 AM). Om 16.00 Engelse tijd ging het een uur lang over Veronica , om 17.00 was Atlantis aan de beurt en om 18.00 dan de grote finale met het bij mij geliefde Radio Noordzee Internationaal. In die uitzendingen werd ook het laatste kwartier van die zenders op 31-8-1974 uitgezonden. Je kunt die uitzendingen de komende twee weken hier terugluisteren:   https://www.radiocaroline.co.uk/#listen_again.html   En inderdaad was Tineke er ook. Ik heb nog even met haar gesproken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...