Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 658 weergaven
    • Sat4all vriend

Foto'tje watergekoelde TV-kaarten

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 31 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 17 reacties
    • 3.6k weergaven
  1. voor film freaks

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Prikkraan geschikt voor RVS leidingen?

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 7.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 686 weergaven
  2. wat betekent koertje 1 2

• 16 reacties
    • 18.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 11 reacties
    • 20.6k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 12 reacties
    • 962 weergaven
    • 1 reactie
    • 586 weergaven
  3. FM dipool maken 1 2

• 18 reacties
    • 16.2k weergaven
    • 28 reacties
    • 44.5k weergaven
  4. Guide Plus Film1 fout

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. Ipod Touch

• 2 reacties
    • 786 weergaven
  6. Apeldoorn blijft sterk

• 14 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 33 reacties
    • 2k weergaven

• Ik heb vertrouwen in mijn meet apparatuur dan een berekening op een "papiertje". En zeker bij de skew van een lnb.
    • Dat klopt zelfs op een Vu+ Zero4K heb ik, bij een oom van mij die destijds in België woonde, getest !   Die Zero4K had ik voor 65€ aangekocht van een forumlid hier op sat4all. Dat is dus heel betaalbaar en met VTI erop heel betrouwbaar. Maar voor de combinatie satelliet + kabel zul een uitgebreider model moeten nemen. Met één dual dvb-c en één dual dvb-s2 tuner. Die combinatie zie je niet vaak in de tweedehands markt. Mijn broer zal hem de Vu+ DUO2 niet wegdoen met die FTA en Kabel zenders. Die draait al 10 jaar zonder updates of aanpassingen, behalve dan de zenderlijst.   Het komt erop neer dat je zelf moet zoeken naar een combo receiver waar de CI+ in werkt zoals reeds geschreven werd.   a ) Combo receiver met passende tuners en werkzaam met die CI+ van Telenet b ) Enkel een kabel receiver werkzaam met die CI+ van Telenet + satelliet in de TV tuner c ) TV met Telenet app van Google TV + een simpele dvb-s2 satelliet receiver voor FTA nieuw of tweedehands
    • Tja zoals ik al schreef de NOS was een instituut en dat ik nu meer vertrouwen heb in het commerciële zegt meer over de huidige leiding van de NOS..........die steeds meer een gekleurd beeld laten zien ook door het gedrag van de NPO leiding dat Woke steeds vaker uitdraagt terwijl juist deze partij onafhankelijk zou moeten zijn.  We zien de commerciële zenders in Nederland nog niet zo tegenstrijdig als in America het Fox en CNN dat inderdaad laat zien wat partij gericht programma maken is, daarbij verliezen ze de waarheid uit het oog en worden hun selectieve kijkers niet goed van objectieve informatie voorzien.   Hier ben ik het volledig mee eens.👍
    • Moet ik nu toch een UHD TV kopen? damned!   @minplus Je hebt deels een punt met je kritiek en commentaar maar de Notre Dame is wel het prestige project van Parijs en van Frankrijk waar ontzettend veel historici en bouw experts aan hebben gewerkt gedurende al die jaren. En gelukkig had men ruim vooraf de hele kapkonstruktie nog ingemeten en 3D gescanned. Een belangrijk punt is natuurlijk ook dat zulke gebouwen een rijksmonument zijn en niet enkel bezit van een of ander bisdom dom. Of in particuliere handen zoals het Kruisherengang Hotel in Maastricht dat nog een uitbreiding gaat krijgen en dus economisch zal moeten zijn.   Met betrekking tot de kosten is het wel zo dat men van over de hele wereld donaties heeft ontvangen, dus die budgetten die wij normaal kennen als restauratie architecten en restauratie aannemers staan niet in verhouding tot het geld wat men voor de Notre Dame had / heeft.   Regeltjes die het origineel doen verwateren bij restauraties is mede door de grote verdeeldheid onder de betrokken partijen. Diverse leden in een monumenten commissie met verschillende mening en tegelijk weinig echte diepgaande historische kennis.
    • Ventura schrijft: - Zelfs met het uitrichten met een professionele satelliet meter geeft de T55 onvoldoende signaal kwaliteit. - Zelf voor 2015 is de T55 niet geschikt voor deze multifeed opstelling naar mijn mening.   Daar heb ik dus zo mijn vraagtekens bij. Bonanzaradio schrijft dat alles nu naar behoren werkt en dat zelfs met 60 meter coaxkabel er tussen.  
  • Nieuwe aanmaken...