Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. bliksem is jarig!!! 1 2

    • 24 reacties
    • 2.6k weergaven
  2. RKC - Ajax live FTA on Turksat

    • 4 reacties
    • 798 weergaven
    • 16 reacties
    • 2.3k weergaven
  3. NEC - PSV

    • 6 reacties
    • 771 weergaven
    • 4 reacties
    • 718 weergaven
    • Sat4all vriend

    Tuinhuis schilderen

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Een hele Goede Vrijdag

    • 6 reacties
    • 735 weergaven
    • Sat4all vriend

    muur met spachtelputz schilderen

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 32.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 604 weergaven
    • 15 reacties
    • 21.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  5. Waar is Triax-88 ??? 1 2 3

    • 30 reacties
    • 4.6k weergaven
  6. Wat betekent Badr ?

    • 9 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 11 reacties
    • 7.2k weergaven
    • 14 reacties
    • 18.9k weergaven
  7. =Michel= van harte!

    • 14 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 667 weergaven


  • Berichten

    • Hoeveel abonnees heeft CDS op dit moment?   Particulier?   Zakelijk?   Ook de zakelijke markt gaat steeds meer op glasvezel over, dat is niet tegen te houden.   Ik ben ooit op de Eemhof geweest, daar kon je wifi kaarten kopen voor de Hotspot van KPN, elk huisje heeft inmiddels gratis wifi, nou ja, het zit bij de prijs in.   Ik heb toen nog een kaart gekocht moest worden, tenzij je een VIP huisje geboekt had waar je die bij kreeg, heb ik via een KPN Hotspot door een KPN abonnement thuis gebruik van kunnen maken, dat werkte toen al uitstekend.   Ik heb wel wat flinke schotels zien staan voor satelliet tv, vooral voor de oosterburen, Nederlandse zenders zijn zo eenvoudig met bijvoorbeeld DVB-T2 uit de lucht te halen, ik denk dat KPN ook wel het een en ander voor TV geregeld heeft, of een zakelijke DVB-T2 in gebruik heeft.   Wifi van al die huisjes hebben toch een behoorlijke bandbreedte nodig, ook daar kan TV op meegezonden worden.   Die ruim 1 miljoen klanten zullen er vast niet meer bij CDS zijn, ben benieuwd hoeveel het er nog zijn, maar ik denk niet dat CDS daar naar buiten over communiceert.
    • Ik las op totaaltv.nl dit : Een nieuwe stap dichter bij de volledige overstap naar bruikleendecoder en CI+ module met inwendige smartcard bij Canal Digitaal.   Wat wordt hier bedoeld.. Volledige overstap naar bruikleendecoder en ci+ module met inwendige smartcard.. ? Gaan we allemaal over op een bruikleendecoder ?   En wat is het verschil tussen de "witte" guard 3.5 CI+ module en de CAM-803.. In denk dat de 803 een geintegreerde smartcard heeft die dus niet eruit kan/gewisseld kan worden.   Maar ik las ook dat die 803 '' uitzending gemist" heeft !?? Hoe dan ?     Deze interactieve ontvanger zorgt voor superscherpe UHD beeldkwaliteit en biedt toegang tot de film-catalogus, live pauzeren, opnemen en terugspoelen. In combinatie met een volledig nieuw M7 interactief platform krijgt de Canal Digitaal klant toegang tot: TVOD SVOD Uitzending gemist Uitgebreide EPG Bediening via smartphone (nog niet beschikbaar) Interactiviteit vanaf 3 Mbit internetverbinding Nieuw coderingssysteem: Nagra CAK8 codering De smartcard is gekoppeld met de decoder/CI+ module De smartcard is niet uitwisselbaar met een andere ontvanger of CI+ module Geen gebruik losse smartcards of losse decoders zonder CI+ meer mogelijk      
    • Forummers hier kennen de zakelijke markt waarschijnlijk niet maar ik weet niet of ze daar alleen op kunnen draaien.
    • Ook dat hielp bij mij niet. Ik moest alles helemaal opnieuw installeren, dus ook zonder gebruik te maken van de autobackup functie.
    • Tesla supercharger 34-36 ct per kWh. Iedereen kan er tanken. Ze zitten bijna overal aan doorgaande routes. diesel is 1,80 of hoger aan de snelweg. Rij 450 km op 80 kWh. Ligt niet zoveel uit elkaar als je suggereert. Maar dat is off topic 😊
×
×
  • Nieuwe aanmaken...