Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18207 topics in dit forum

    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 936 weergaven
    • 6 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 640 weergaven
    • 67 reacties
    • 11k weergaven
    • 1 reactie
    • 647 weergaven
  1. Vakantiekiekjes

    • 7 reacties
    • 960 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 8 reacties
    • 4.7k weergaven
  2. Hoe verwijder ik een marmoleum vloer?

    • 14 reacties
    • 79.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 821 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. Veel breedbeeld op de Nederlandse kanalen 1 2

    • 16 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 17 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 5 reacties
    • 465 weergaven
    • 3 reacties
    • 921 weergaven
  4. waaneer is deze philips uitgebracht 1 2

    • 15 reacties
    • 1.8k weergaven


  • Berichten

    • Ik ken het modem niet maar verwacht geen 2e ssid te kunnen aanmaken. En als dat al wel mogelijk is dan heb je beperkte toegang als het gaat over een gastnetwerk. AS weekend is de eigenaar weer terug en dan lopen we geen enkel risico.   Kortom, ik wacht wel even af.   Iedereen bedankt voor het meedenken.
    • Uit Drenthe!   Na verleden jaar een bezoek gebracht te hebben aan de Zuid-West hoek in Vlaanderen staat er deze week een bezoek op het programma aan de noord- oost hoek in Nederland.   De aanreis was vrijdag, met een tussenstop in Veenoord/Nieuw-Amsterdam. https://www.vangogh-drenthe.nl/ Aldaar de fiets genomen om vanaf het van Gogh huis de Vincents dagtocht te fietsen, een rit van ruim 55 km.       Wat opvalt is de mooie natuur in het schitterende afwisselende landschap. Een landschap met molens, kerkdorpjes, oude bruggetjes en veel vriendelijke mensen.   Na de fietstocht nog 35 km afgelegd over de Hunebed highway naar de uitvalsbasis voor de rest van de week.   Zondag staat er een excursie op het programma naar de bossen onder leiding van een boswachter. Daarover later meer.   Vakantie in Nederland is zo slecht nog niet.
    • Ik vrees dat je een mooie schotel naar de vuilstort hebt gebracht vanwege iets als een slechte verbinding/LNB/switch. Een kringloop was trouwens beter geweest.
    • Ik ben van mening dat lokale omroepen juist een toekomst op DAB+ hebben omdat het kleine doelgroep zenders zijn en er vaak maar heel weinig mensen trekken.   De schaarse FM ruimte kunnen we beter voor wat variatie in de ether gebruiken dus meer landelijke zenders.    Bitrates doen wel ter zake, alles onder de 96 Kbit is niet om aan te horen.    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...