Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

    • 30 reacties
    • 2.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hoeveel energie wordt door een schotel opgevangen? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 14 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 8 reacties
    • 975 weergaven
    • 10 reacties
    • 1.1k weergaven
  1. Sleutels gevonden

    • 6 reacties
    • 938 weergaven
    • 26 reacties
    • 9.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    online thermometer

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 3.2k weergaven
  2. Een gelukkige Sunny Sat 1 2

    • 24 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. Leuke nummerplaat

    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 33 reacties
    • 6.2k weergaven
  4. Kwaliteit 15 euro digitale wereldontvangers? 1 2

    • 17 reacties
    • 4.8k weergaven
  5. digitale km-teller

    • 1 reactie
    • 644 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
  6. Film1.1 film 1.2 Sport 1 en NGC Nu FTA!

    • 7 reacties
    • 685 weergaven
  7. Philips omruil aanbod 1 2

    • 21 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 4 reacties
    • 755 weergaven
  8. Computerclub 2

    • 2 reacties
    • 514 weergaven
  9. warm hoor ... 1 2

    • 20 reacties
    • 1.8k weergaven
  10. canal digital nu FTA 1 2 3 4 7

    • 96 reacties
    • 18k weergaven


  • Berichten

    • Nou we hebben er twee Carrefour's  in Lanaken en Smeermaas, Luik is echt iets verder weg voor mij. Invriezen geen probleem. Zal er op letten, want ook m'n zus die er vaker inkoopt zegt een grote forel kost 3,50€/stuk (dus de helft van de Supermarkt hier lokaal).  
    • Skyware( channel master) c120 feedhorn Ik betaalde € 140 en EK DRO 40G Quad Flange LNB betaalde € 120 Ik gebruikte het met een channel master 120 cm De signaalsterkte was 58% en nu is deze 60%.  Er is geen verandering in het signaal omdat ze zeiden dat het signaal sterk zal zijn.  Grote teleurstelling, ik betaalde € 260.
    • Canal+ is de enige aandeelhouder en daarom hoeft het ook geen abonneecijfers te publiceren. En dat doet men dan ook niet. En of het aantal nu een miljoen of 100.000 is en of de planten nu particulier of zakelijk zijn, er is volgens de eigenaar nog een markt voor die commercieel te exploiteren is.   En wat betreft minder satellieten, andere coderingsnormen en verschuiving van DTH naar online/OTT. De markt in Nederland is veranderd. Voorheen had je in buitengebieden geen snel internet en hierdoor een goed tv-aanbod. Sattelliet was samen met Digitenne de enige echte oplossing. Nu is er in veel van deze gebieden glasvezel. Een andere betere optie omdat hierbij ook direct snel internet wordt geleverd. Je ziet ook aan Digitenne dat het aantal abonnees snel is gezakt. Bij Canal Digitaal is dit ook gezakt maar minder snel omdat er een vaste klantengroep is die in het buitenland kijkt. Ik vind het niet zo gek dst als het aantal abonnees (inkomsten) minder wordt dat je dan gaat bezuinigen. Als mensen om welke reden dan ook maandelijks minder geld verdienen dan moet de fles Coca Cola ook worden ingeruild voor een huismerk cola. Maar dat men nog steeds investeert in bijvoorbeeld verbeterde codering zegt mij dat het einde nog niet in zicht is. Maar voor satellietkijkers van het eerste uur is het goed om te weten dat de goede oude tijd niet meer terugkomt en dat er nu een nieuwe realiteit is.
    • We hebben het dan over het jaar 2006, de verhuizing naar Astra 3, 18 jaar geleden.   Iredeto van 1996 tot 2012, na 16 jaar uitgefaseerd omdat het gekraakt was en geen beveiliging meer bood.   Mijn huidige kaart stamt uit 2008 en is nog steeds bruikbaar.   Of jouw redenen stand houden? De kabelaars zijn ook allemaal aan het overstappen op nieuwe technieken, is ook geen reden om daarom te concluderen dat ze gaan stoppen.    
    • Dan zou ik toch eerst nog maar eens even controleren of je schotel wel echt staat uitgericht op de Hotbird. Morgen om 12:52uur staat de zon precies in de richting van de Hotbird satelliet. Span schilderstape of een touwtje van precies boven op de schotel tot midden over de lnb. Op het bewuste tijdstip moet de schaduw van de schilderstape of het touwtje precies midden over de lnb-arm lopen.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...