Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

• 27 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 39 reacties
    • 3.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 7.8k weergaven
  1. eindelijk GESLAAGD!!! 1 2 3

• 39 reacties
    • 2.1k weergaven
  2. Trotse vader.....

• 14 reacties
    • 863 weergaven
    • 46 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 9 reacties
    • 848 weergaven
    • 6 reacties
    • 970 weergaven
    • 17 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 14 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 617 weergaven
    • 5 reacties
    • 4.8k weergaven
  3. Vliegshow Leeuwarden 1 2

• 26 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoe kan ik koperen pijp glimmend houden. 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 28.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 767 weergaven
    • 27 reacties
    • 2.1k weergaven
  4. WK 2006 in de ether ?

• 0 reacties
    • 562 weergaven
  5. klus site ??

• 4 reacties
    • 781 weergaven
  6. erg flauw van de moderaters

• 13 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 703 weergaven

• Outlook 2007 werkt allang niet meer met de nieuwe SMTP servers samen van Microsoft dus neem maar een nieuwe email client zoals Microsoft 365 personal die 2007 versie is lek, gecompromitteerd door veiligheidsbugs
    • Ik heb eens een honkbal tegen de rib boven de linker zwevende rib gehad, die was dus ook gebroken en dat doet echt heel erg pijn daar het ook gevaarlijk dicht in de buurt kan komen van ingewanden, middenrif en milt etc. ergo gevaar voor punctie/perforatie Ik kreeg een korset op de EHBO. En mocht zo weinig als maar kan bewegen en doen.   succes met verplichte rust
    • R.I.P. ? @Drs. IJzerbout
    • Er is volgens mij maar een hulpmiddel en dat is gezichtsherkenning mede door middel van 4K / 8K camera's. Demonstreer wat je wilt, maar als je foute dingen doet en dus door camera's gezien, ben je de sigaar. ( samen met die noodverordening waarin ook staat dat je gezicht vermommen onmiddellijk moet worden beboet ) En ja boetes onmiddellijk opgelegd krijgen en geen werkstraffen meer na twintig of meer maanden tot aan dat proces voor de rechter. Of meteen de cel in, hup dan zitten ze maar op een kluitje met enkel één wc pot. Het "bail me free" principe is zo slecht nog niet. Geld afstaan raakt altijd.   Maar wees ook eerlijk tegen jezelf, er is veel te weinig politiemacht en handhaving alsmede opsporing capaciteit in Nederland. Oeroud P2000 Dat ligt aan van alles en nog wat en we horen telkens om de 4 jaar dat men dat gaat verbeteren, nou mooi niet dus. Halsema als de eindverantwoordelijke daarvoor laten opkomen is niet kies. Het zijn al jaren de eindverantwoordelijken voor de begrotingen opgesteld in Den Haag die aan de problemen ten grondslag liggen.   En ik ben het helemaal eens met @D-box knokploegen zijn het inmiddels geworden die dezelfde terreur plegen zo als Hamas Hezbolla en Houthis. Aangestuurd door de stromannen uit het oosten en dat laatste is een ruim begrip.      
    • Dat moet haast een rib zijn geweest. Met een rip had je dit stukje niet kunnen schrijven en had ik je nabestaanden moeten condoleren.
  • Nieuwe aanmaken...