Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18275 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 666 weergaven
    • Sat4all vriend

Is de winkel hiervoor aansprakelijk ? 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 2k weergaven
  1. EPG van Canal Digitaal 1 2 3

• 36 reacties
    • 5.9k weergaven
  2. Huren van schotels/decoders..

• 10 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 7 reacties
    • 663 weergaven
    • Sat4all vriend

KPN herinneringskosten...

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 946 weergaven
    • Sat4all vriend

hoe maak je een database in mysql

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. server belasting

• 2 reacties
    • 886 weergaven
    • Sat4all vriend

Ik heb een Zoon!!!! 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 42 reacties
    • 7.6k weergaven
  4. MTV NL?

• 2 reacties
    • 584 weergaven
    • Sat4all vriend

hoe een url verbergen bij een tweede pagina

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 28 reacties
    • 2.1k weergaven
  5. ado-ajax C+ deporte-1;

• 7 reacties
    • 629 weergaven
    • 20 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 490 weergaven
    • Sat4all vriend

Open dag op de wallen

• Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 1.1k weergaven

• Klopt toch? Dat is te dicht bij elkaar dus niet te scheiden. Ik denk zelf Azerspace 45 en 46 graden oost die ondanks 1 graad verschil nog geen samenvallende frequenties (kunnen) gebruiken. Als de satelliet alleen zakelijk wordt gebruikt met ontvangst 3 meter oid dan kan de afstand duidelijk kleiner dan bij 60 cm.
    • Volgens mij niet. Kijk alleen maar eens naar de situatie op 30.5 en 31 oost. Het heeft natuurlijk totaal geen zin om op dezelfde frequentie/polarisatie te gaan zitten als de (dicht) naburige sat want dan stoor je elkaar.
    • Living on the edge...   Internet is gewoon een goedkopere oplossing. Een grotere schotel is alleen een optie als uit berekening volgt dat dit genoeg oplevert. Als gok durf ik wel te zeggen dat 1,8 meter niet genoeg winst oplevert. Dan is het op zijn best nog randje werk.
    • Het heeft geen zin om een discussie te voeren over het niet goed kunnen voorspellen van het weer. De globale opwarming wordt gewoon heel nauwkeurig gemeten feit.   Hogere temperatuur = meer energie in atomen = meer energie in het weer, ergens.   Dat Greta geen vrouw is om opgewonden van te raken is natuurlijk duidelijk maar leidt ook af van het onderwerp.
    • een grotere schotel dan 150cm kan misschien helpen. Maar het gaat om een paar dB's versterking. Als er daarna weer een verandering aan de satellieten plaats vindt, is de grotere schotel misschien wel weggegooit geld. Hier op kreta a genoeg meegemaakt, zoals recent met de astra 3B --> 3C, waardoor opeens de 80cm schotel net te klein is.
  • Nieuwe aanmaken...