Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

1. reclame verwijderen van tripot/lycos

• 0 reacties
    • 728 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  2. Escrow Service next-sdo.com

• 5 reacties
    • 673 weergaven
    • Sat4all vriend

Gradenboog

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1k weergaven
  3. Niemand wil gratis tv

• 13 reacties
    • 1.6k weergaven
  4. Premiere SPORT: Feyenoord - Ajax LIVE

• 1 reactie
    • 389 weergaven
    • 1 reactie
    • 718 weergaven
    • 1 reactie
    • 408 weergaven
    • 3 reacties
    • 747 weergaven
  5. Uitslag toto nr.22

• 8 reacties
    • 617 weergaven
  6. Over welk abbo hebben ze het hier ?

• 2 reacties
    • 456 weergaven
  7. Puppy's gebruikt als drugskoerier

• 6 reacties
    • 505 weergaven
    • 27 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 693 weergaven
  8. UPC te gek voor woorden. 1 2 3

• 33 reacties
    • 3.7k weergaven
  9. Als ik hetzelfde doe krijg ik een boete.....

• 7 reacties
    • 687 weergaven
  10. intern kontact bij NUON

• 3 reacties
    • 646 weergaven
    • 13 reacties
    • 2.1k weergaven
    • Sat4all vriend

Enquête Sat4all zinloos geweld?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2.7k weergaven
  11. De basisvraag is WAAROM??? 1 2 3 4 5

• 61 reacties
    • 4.1k weergaven

• Ik snap wat je bedoelt. Er wordt in je schrijven echter een punt achterwege gelaten, dat is de  NSB; dat waren de verraders. NEDERLANDSE VERRADERS! Die de Mof informatie verstrekten over Onze Joden!   Ik hoop met mijn gansche hart dat we dit nooit meer zullen meemaken!
    • inderdaad moer 31 .sorry. Los mes heeft nog een minimale speling. Boutje 30 gaat door het huis zonder schroefdraad en schroeft in het vaste mes nr 34 met een M5 schroefdraad. In Vlaanderen noemen wij in de volksmond een schroef met binnenzekant een Umbrako schroef. Of beter nog wij zeggen geen schroef maar vijs.😁 Ook heet dus de haakse zeskantsleutel een Umbrakosleutel.🤣
    • als ik nu dit afbreek krijg ik denk ik de eerder gemelde fouten. lastig iets iemand hier iets aan om mij op weg te helpen?
    • Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. De voorbije geschiedenis van de Jodenvervolging 80 jaar geleden heeft met deze feiten niks te maken. Werden de Duisters toen door de Joden uitgescholden? Ik dacht het niet, het waren de Duisters die een heksenjacht organiseerden op joden en haat zaaiden omdat die alle belangrijke ( lees rijke) postjes in het rijk bezaten Hoeveel Duitsers werden door joden gedood? ik heb de indruk dat hier alles op een hoopje wordt gesmeten. En tenslotte Joden die bang zijn roepen niet vuile Arabieren naar de hel, of dat er geen scholen meer zijn in Gaza, omdat alle kinderen toch al dood zijn. Olie genoeg op het vuur om een andere groep woedend te maken. de gevolgen zie je en daarvoor hoef ik niet weg te kijken.
    • Leuk dat je 4 mei aanhaalt. Ook die dag staat al onder druk, door exact hetzelfde soort mensen.    
  • Nieuwe aanmaken...